Przetargi.pl
Wymiana wodospustów na drogach leśnych Nadleśnictwa Dębica

Nadleśnictwo Dębica ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Rzeszowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 014 6703329, 6704828 , fax. 146 703 072
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dębica
    ul. Rzeszowska 142
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 014 6703329, 6704828, fax. 146 703 072
    REGON: 35054556000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wodospustów na drogach leśnych Nadleśnictwa Dębica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wodospustów na: a. drodze leśnej nr 1 w Leśnictwie Wolica (nr inw. 220/1117), b. drodze leśnej nr 12 w Leśnictwie Gumniska (nr inw. 220/1043), c. drodze leśnej nr 15 w Leśnictwie Gumniska (nr inw. 220/959), d. drodze leśnej nr 18 w Leśnictwie Jaworze (nr inw. 220/381), e. drodze leśnej nr 21 w Leśnictwie Jaworze (nr inw. 220/1120), f. drodze leśnej nr 21 w Leśnictwie Jaworze (nr inw. 220/1257), g. drodze leśnej nr 25 w Leśnictwie Brzostek (nr inw 220/942). 2. Wodospust należy wykonać z „ceownika” stalowego walcowanego na gorąco o wymiarach zewnętrznych: szerokość – 100mm, głębokość – 50 mm, grubość ścianek – 4 mm. Zbrojenie: drut – żebrowany min 8 mm, głębokość – 150 mm, szerokość – 80 mm, maksymalna odległość pomiędzy obejmami 1500 mm. Podstawowa długość wodospustu to 6 mb. W drodze wodospust powinien być zamontowany pod kątem 45o do osi drogi, ze spadkiem równym spadkowi nawierzchni. W drodze należy zamontować go w taki sposób, aby obejmował swoim działaniem całą szerokość jezdni oraz pobocze po stronie rowu, do którego ma odprowadzać wodę. Osadzenie wodospustu w drodze odbywa się w warstwie betonu (min. B20) o grubości min. 250 mm. Po osadzeniu wodosustu w drodze należy zagęścić przylegającą do jego ścianek nawierzchnię w taki sposób, aby znajdował się w jednej linii z nawierzchnią (nie może wystawać ponad nawierzchnię ani być w niej zagłębiony).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda uiszczenia wadium dla części: - I zamówienia w wysokości 300,00 zł, - II zamówienia w wysokości 300,00 zł, - III zamówienia w wysokości 150,00 zł, - IV zamówienia w wysokości 600,00 zł, - V zamówienia w wysokości 200,00 zł, - VI zamówienia w wysokości 200,00 zł, - VII zamówienia w wysokości 150,00 zł, - VIII zamówienia w wysokości 200,00 zł. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3) W przypadku wyboru formy pieniężnej wniesienia wadium, właściwą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: BGŻ S.A. oddział Dębica nr konta 88 2030 0045 1110 0000 0084 0190 z dopiskiem: Wadium przetargowe w postępowaniu zn. spr.: SA.270.2.2.2018. 4) Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, kserokopię tego dokumentu (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 5) Wadium należy wnieść do dnia 30 października 2017 r. do godz. 10:00. 6) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 7) Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wiosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10) Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do innych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9 lit. b tiret pierwszy do dziewiątego. 3) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt. 9 lit. b tiret pierwszy do dziewiątego, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzać wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9 lit a i b oraz pkt 10, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 9 lit. a i b oraz pkt 10, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 9 lit a i b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach