Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 72010 Police, ul. Tanowska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 121 120 , fax. 913 175 177
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A.
ul. Tanowska 8
72010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 121 120, fax. 913 175 177
REGON: 81004858600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trans-net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa płyt dogowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa płyt drogowych o wymiarach 300x150x15cm wraz z transportem na terenie Gminy Police samochodami samowyładowczymi. Zakres (ilości) - minimalny jaką Zamawiający zakupi płyt drogowych : 570 szt. - fakultatywny - w przypadku kiedy Zamawiający skorzysta z prawa opcji : 1 030 szt. Łącznie : 1 600 szt. Przedmiot zamówienia tj. płyty drogowe przeznaczone do budowy stałych i tymczasowych nawierzchni ulic, placów składowych, parkingów i dróg dojazdowych powinny być zgodne z normą PN-EN 1539-2005/Ac:2007. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113800-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego o których mowa w ogłoszeniu III.4) 2. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - dokumenty dotyczące podwykonawcy o których mowa w ogłoszeniu w III.4)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 10 000 szt.
Dodano: 2020-01-07 - Zakup i dostawa betonowej kostki brukowej oraz innych wyrobów betonowych do budowy dróg wewnętrznych, placów manewrowych, miejsc postojowych na terenie nowobudowanej strażnicy JRG1 Koszalin
Dodano: 2019-03-13 - Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 16 000 szt.
Dodano: 2019-01-03 - DOSTAWA PŁYT DROGOWYCH (jomb) W ILOŚCI 8 000 SZT.
Dodano: 2018-06-20 - Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 11 040 szt.
Dodano: 2018-05-15 - Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 11 040 szt.
Dodano: 2018-05-07 - Dostawy materiałów budowlanych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Gryficach
Dodano: 2018-03-16 - Dostawa płyt drogowych (JOMB) w ilości 18 720 szt.
Dodano: 2018-01-23 - Dostawy płyt jombo dla Zarządu Dróg Powiatowych w Gryficach
Dodano: 2017-11-27 - Dostawy materiałów budowlanych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Gryficach
Dodano: 2017-11-14