Przetargi.pl
Przebudowa mostu na rzece Błotnica w miejscowości Niemierze w ciągu drogi powiatowej nr 3317Z wraz z odcinkami dojazdowymi

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, Gryfitów
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48943528810 , fax. +48943528810
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    Gryfitów 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48943528810, fax. +48943528810
    REGON: 330980879
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa mostu na rzece Błotnica w miejscowości Niemierze w ciągu drogi powiatowej nr 3317Z wraz z odcinkami dojazdowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: „Przebudowa mostu na rzece Błotnica w miejscowości Niemierze w ciągu drogi powiatowej nr 3317Z wraz z odcinkami dojazdowymi”. 2. Zakres prac obejmuje: 1) przebudowę mostu, 2) roboty ziemne przy moście, 3) podpory mostowe, 4) odwodnienie, 5) wzmocnienie płyty pomostowej i wsporników pobocza, 6) podbudowę, 7) izolację, 8) nawierzchnie, 9) płyty przejściowe, 10) dojazdy do mostu 11) dylatacje bitumiczne i nawierzchnioizolacje poboczy, 12) zabezpieczenia antykorozyjne, 13) tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót, 14) umocnienie skarp i stożków, 15) przepusty pod zjazdami, 16) oznakowanie pionowe i poziome – wykonać zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu. Ponadto Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić następujące roboty: a) oczyszczenie i obkoszenie skarp rowów przydrożnych wraz z ewentualną wycinką zakrzaczeń na całym odcinku objętym przebudową, b) wykonanie przepustów pod zjazdami, c) wykonanie zjazdu na działkę nr 52 (nieujęty w projekcie) wraz z oczyszczeniem z gruzu i odtworzeniem skarpy, umocnieniem i odbudową wlotu/wylotu przepustu. W przypadku konieczności wykonanie przepustu pod zjazdem., d) przełożenie nawierzchni dojazdu do stacji pomp około km 0+170,00 wraz z regulacją istniejących studni oraz zasów w celu dowiązania do przebudowanej nawierzchni drogi powiatowej, e) w razie wystąpienia kolizji z lampami oświetlenia ulicznego należy uzgodnić z zamawiającym sposób usunięcia powstałej kolizji tj. m.in. przesuniecie słupów oświetleniowych , przesunięcie chodnika, f) dojście do kościoła dostosować wysokościowo do budowanego chodnika, g) usunięcie ewentualnej kolizji z gazociągiem h) przestawienie tablicy ogłoszeniowej przy zatoce autobusowej w porozumieniu z Zamawiającym. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (opis wykonania przedmiotu zamówienia), z którym powinien zapoznać się Wykonawca, dla rzetelnej wyceny zadania przedstawiony został w dokumentacji projektowej, na którą składają się: • projekt wykonawczy – część opisowa, • projekt wykonawczy – część rysunkowa, • projekt budowlany, • Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, • Projekt stałej organizacji ruchu, • Decyzja – Pozwolenie na budowę, • Operat wodno prawny, • Plan sytuacyjny – wyznaczenie początku przebudowy, • Przedmiar robót (mający jedynie charakter informacyjny i pomocniczy). Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny oferty, a jeżeli Wykonawca uzna, iż pewne roboty nie są ujęte w przedmiarze, natomiast są konieczne do zakończenia robót, należy je ująć w oferowanej cenie ryczałtowej. Podobnie, jeśli ilości robót wynikające z przedmiaru są, zdaniem Wykonawcy, odmienne niż ilości wynikające z dokumentacji, czy też inna jest podstawa ich wyceny, należy przyjąć ilości i podstawy wyceny wynikające z projektu budowlanego/wykonawczego. Wykonawca musi wliczyć w cenę wykonanie wszystkich elementów wymienionych w dokumentacji projektowej, w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ, a także te które Wykonawca uzna za konieczne do wykonania, a których nie obejmują powyższe dokumenty oraz przedstawiony przedmiar robót (mający jedynie charakter informacyjny i pomocniczy). Przedmiar traktowany jest jako element pomocniczy i jako taki nie może stanowić jedynej podstawy wyceny. 4. Do wykonawcy należy spełnienie warunków wynikających z uzgodnień branżowych i decyzji administracyjnych (między innymi: pozwolenie wodnoprawne, pozwolenie na budowę). 5. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać m. in. następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: • Projekt tymczasowej organizacji ruchu - Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych zatwierdzony i uzgodniony projekt organizacji ruchu na czas budowy, jak również wykona oznakowanie w trakcie prowadzenia robót. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. • Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). • Harmonogram rzeczowo – finansowy określający planowaną kolejność wykonywania robót, terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w rozbiciu tygodniowym, który stanowił będzie załącznik do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do: - aktualizacji harmonogramu polegającej na przedstawieniu faktycznego zaawansowania oraz terminów wykonywania poszczególnych prac i przekazywania Zamawiającemu raz w miesiącu do ostatniego dnia miesiąca, od dnia przekazania placu budowy oraz na prośbę Zamawiającego. - załączenia do faktury końcowej zaktualizowanego harmonogramu rzeczowo – finansowego sporządzonego po zakończeniu inwestycji, który posłuży Inwestorowi jako element rozliczeniowy z Instytucją Finansującą. • Harmonogram rzeczowo – finansowy musi być sporządzony rzetelnie, uwzględniać postęp robót i termin zakończenia robót oraz podlega akceptacji Zamawiającego. Przedłożenie harmonogramu nierealnego do wykonania lub wykraczającego poza zakres przedmiotu umowy stanowić może podstawę do odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. • dokumentację powykonawczą, sporządzoną w 3 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: - dokumentację budowy z naniesionymi nieistotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta i Inspektora Nadzoru wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; - dokumentację budowy z naniesionymi istotnymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót zatwierdzonymi przez Projektanta oraz Inspektora Nadzoru wraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi; - protokoły z prób, sprawozdań, pomiarów, badań; - atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa jakości lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie; - geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno – kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmiany, skala mapy 1:500 w kolorze). Geodezja powykonawcza winna być wykonana w formie tradycyjnej „na papierze” zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz w formie elektronicznej. Dokumentację należy przedłożyć w formie map – 4 egzemplarze papierowe i jedna elektroniczna. Wykonawca przenosi autorskie prawa majątkowe do wszystkich dokumentów dostarczanych w ramach realizacji umowy, będących utworami w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych na następujących polach eksploatacji: - używanie, - zwielokrotnianie, - kopiowanie, - modyfikacje. 6. Obowiązki Wykonawcy m in.: 1) Wykonawca musi wliczyć w cenę wykonanie wszystkich elementów wymienionych w dokumentacji projektowej, w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ, a także te które Wykonawca uzna za konieczne do wykonania, a których nie obejmują powyższe dokumenty. 2) Zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania robót oraz usunięcia wad. 3) Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców. 4) Zapewnienia ciągłego nadzoru nad pracownikami wykonującymi prace mostowe i drogowe. 5) Ponoszenie odpowiedzialności za wykonanie robót tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno – techniczne stosowane na placu budowy. 6) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego. 7) Usuwanie i składowanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 8) Demontowanie, naprawa, montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu. 9) Dokonanie odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań. 10) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 11) Wykonanie wszelkich innych obowiązków, zgodnie z zapisami SIWZ i dokumentacji projektowej. 12) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd oraz dojścia do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych. 13) Powiadomienia na piśmie właścicieli sieci technicznych znajdujących się w obszarze robót o terminie rozpoczęcia robót i dostarczenie zamawiającemu kopii potwierdzających wykonanie tych zawiadomień. 14) Tymczasowe zajęcie terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgodni we własnym zakresie i na swój koszt, powiadamiając Inspektora Nadzoru. 15) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania biura budowy, w którym przechowywany będzie dziennik budowy, dokumentacja budowy oraz organizowane będą rady budowy. 16) W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbać o prawidłowość oznakowania oraz zapewniać warunki bezpieczeństwa, a także utrzymywać porządek. 17) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy oraz ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni – uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 18) W ramach oferowanej ceny, Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy: 1) Oznakowanie wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników dokonuje Wykonawca. 2) Zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 3) Zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p. poż. 4) Zapewnienie bezpieczeństwa właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy. 5) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej. 7) Przeprowadzenie badań laboratoryjnych w pełnym zakresie. 8) Przeprowadzenie wymaganych prób, pomiarów i sprawdzeń. 9) Dokonanie niezbędnego zajęcia ulic i chodników. 10) Zgłaszanie inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających. 11) Wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem. 12) Ścisła współpraca z Zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim. 13) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 14) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie ze STWiOR oraz technologią robót. 15) Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały dotyczące przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania jakościowe i materiałowe: A. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z użyciem materiałów i urządzeń własnych. Do wykonania Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów fabrycznie nowych, gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądania Zamawiającego lub inspektora nadzoru. B. Jeżeli w projekcie budowlanym/wykonawczym, w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. 9. Wymagania zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę. 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia:  roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i ziemne,  roboty mostowe,  roboty wodno-kanalizacyjne,  roboty nawierzchniowe (bitumiczne),  roboty wykończeniowe. 2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę i/lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9.1) czynności. 3) W związku z wymogiem określonym w punkcie 9.1) Zamawiającego, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności. 4) Zapisy dotyczące sposobu weryfikacji przez Zamawiającego wypełnienia w/w obowiązku tj. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 9.1) niniejszej SIWZ , a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, Zamawiający zawarł we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 10. Uwaga: 1) Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdyby dokumentacja projektowa wskazywała znaki towarowe lub pochodzenie materiałów i urządzeń należy traktować takie znaki lub pochodzenie jako informację o standardzie jakościowym lub technologicznym wymaganym przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia innych producentów pod warunkiem zapewnienia paramentów nie gorszych niż określone w dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania. 3) Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z SIWZ, Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 4) Materiały drogowe (m.in. bariery mostowe, frez asfaltowy, elementy zabezpieczenia ruchu i oznakowania i inne) pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Zamawiającego. Frez asfaltowy oraz inne pozyskane materiały z rozbiórki muszą być odtransportowane na plac składowy Zamawiającego na adres: ul. Gryfitów 8, 78-100 Kołobrzeg. 5) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. gruz, urobek ziemny, karpiny, korzenie i gałęzie będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest Wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. z 2016 r. poz. 672 z poźn. zm.) Jako wytwarzający odpady Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: - Ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r. poz.672 z poźn. zm.), Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz.1987 z poźn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 94 2030 0045 1110 0000 0185 7030 z dopiskiem: wadium dotyczące postępowania przetargowego na: „Przebudowę mostu na rzece Błotnica”. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. 5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument (oryginał) zaleca się wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej (gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej) z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, jeśli zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Wypełniony formularz ofertowy sporządzony na/wg wzoru Załącznika nr 1 do SIWZ. 5.1 Dowód wniesienia wadium. 4.2 Jeżeli oferta nie została podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) – o ile umocowanie osób występujących w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych złożonych dokumentów. 4.3 Zobowiązanie podmiotu/osoby udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje). 4.4 Oświadczenie Wykonawcy sporządzone na/wg załącznika nr 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej). UWAGA: Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.4 Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą (jeżeli występują) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach