Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/ przetargiw2018r/aktualne2018/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.-IV części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych: Część 1 – dostawa papieru do ploterów; Część 2 – dostawa papieru oraz materiałów biurowych na potrzeby Centrum Doradztwa Edukacyjno- Zawodowego; Część 3 – dostawa materiałów biurowych; Część 4 – dostawa papieru do kserokopiarek. 2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.1 – część 1, w załączniku nr 2.2 - część 2, w załączniku nr 2.3 – część 3, w załączniku nr 2.4-część 4 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00: - Urząd Miejski, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki- dla części 1, 2, 3 i 4; 5.Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 7.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy – parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Zamawiający informuje, że nie żąda oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ponieważ nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2020-12-01 - „Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania”.
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek oraz papieru do ploterów
Dodano: 2020-02-13 - „Dostawa artykułów, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania”
Dodano: 2019-03-15 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2019-02-25 - Dostawa artykułów biurowych dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2018-01-23 - Dostawa materiałów biurowych oraz papieru
Dodano: 2017-11-28 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Dodano: 2017-10-30 - Dostawa artykułów i wyposażenia biurowego dla 25WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2017-08-18