Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Mickiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 628 000 , fax. 875 628 098
- Data zamieszczenia: 2020-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
ul. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875 628 000, fax. 875 628 098
REGON: 79067103000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/przetargi_w_2020_r/aktualne_2020/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek oraz papieru do ploterów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych: Część 1 – dostawa materiałów biurowych; Część 2 – dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek; Część 3 – dostawa papieru do ploterów. 2.Szczegółowy opis i wielkość zamówienia określony został w załączniku nr 2.1 – część 1, w załączniku nr 2.2 – część 2, w załączniku nr 2.3 – część 3 do SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4.Miejsce realizacji zamówienia – dostawa w godzinach 9:00-14:00 do Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki. 5. Wszystkie oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą i spełniać parametry określone w SIWZ. Termin „nowe” oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 6.W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji. 7.Wszystkie nazwy materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ponieważ Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, nie żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona oferta powinna zawierać: 1)wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy - Formularz ofertowy na załączniku nr 1; 2)wypełniony Formularz cenowy na załączniku nr 2.1 i(lub) załączniku 2.2 i(lub) załączniku 2.3; 3)pełnomocnictwo: a)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, b)jeżeli reprezentacja/reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa wystawionego przez Wykonawcę lub Notariusza winien je przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Notariusza, c)w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania; 4)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 5)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.suwalki.pl/Przetargi_sekcja informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa artykułów biurowych, okładek do archiwizacji, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2020-12-01 - „Dostawa artykułów biurowych, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania”.
Dodano: 2020-06-16 - „Dostawa artykułów, kalendarzy i wyposażenia biurowego dla 25 WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu z podziałem na 3 zadania”
Dodano: 2019-03-15 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2019-02-25 - Dostawa papieru i materiałów biurowych w 2018 r.-IV części
Dodano: 2018-03-29 - Dostawa artykułów biurowych dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego i jednostek będących na zaopatrzeniu.
Dodano: 2018-01-23 - Dostawa materiałów biurowych oraz papieru
Dodano: 2017-11-28 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papieru do drukarek, kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych KRUS w Augustowie i Zambrowie
Dodano: 2017-10-30 - Dostawa artykułów i wyposażenia biurowego dla 25WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2017-08-18