Przetargi.pl
Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla gminy Zakroczym w 2024 roku.

Gmina Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakroczym
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw w formie bezgotówkowych transakcji dla gminy Zakroczym w 2024 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb95 przy użyciu kart paliwowych na stacjach paliw Wykonawcy oraz zapewnienie zbiorczego rozliczenia zakupionych paliw.2. Zamawiający posiada pojazdy osobowe, pojazdy strażackie, autobusy oraz sprzęt. Zamawiający przed podpisaniem umowy przekaże Wykonawcy wykaz kart. Zamawiający korzysta obecnie z 18 kart paliwowych – 14 kart wystawionych na numery rejestracyjne i 4 kart na okaziciela. Ilość pojazdów/kart może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, wówczas Zamawiający w przypadku zwiększenia liczby pojazdów złoży zamówienie na dodatkowe karty.3. Zamawiający w okresie od 01.01.2022r. do 31.10.2022r. zużył łącznie 28 464 litrów paliw, a w okresie ostatnich 12 miesięcy (01.11.2021r. – 31.10.2022r.) zużył 34 411 litrów paliw. W okresie ostatnich 12 miesięcy (01.11.2022r. – 31.10.2023r.) zużył 37 440 litrów paliwa.4. Zamawiający na podstawie danych, o których mowa w ust. 3 oraz zmian ilości pojazdów przyjmuje jako przewidywane zapotrzebowanie w 2024r. tj.:- olej napędowy: 35 640 litrów- benzyna bezołowiowa Pb95: 5 800 litrów - płyn AdBlue: 1 200 litrów 5. Rzeczywista ilość kupionych paliw będzie uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż ostateczna wielkość zapotrzebowania na paliwo zależy w dużej mierze od czynników nieprzewidywalnych (m.in. dotyczących liczby interwencji strażackich lub ograniczonego kursowania autokarów szkolnych w okresach ustawowego ograniczenia działania szkół) w związku z czym Zamawiający nie może określić dokładnego zapotrzebowania na paliwo. 6. Wykonawca nieodpłatnie dostarczy karty paliwowe służące do bezgotówkowego zakupu paliw dla każdego z pojazdów Zamawiającego oraz karty dedykowane dla kanistrów/sprzętu (na okaziciela). Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda dodatkowe karty w trakcie realizacji umowy.7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet kart paliwowych przeznaczonych do rejestrowania transakcji Zamawiającego i kodów PIN, najpóźniej w dniu 29.12.2023r. 8. Karty zamawiane w okresie realizacji umowy będą doręczane w terminie 10 dni od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie zamówień za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej Wykonawcy.9. Zamawiający dopuszcza zakup paliw do przenośnych zbiorników zewnętrznych (kanistrów), na potrzeby urządzeń i sprzętu technicznego.10. Po każdym tankowaniu użytkownik karty otrzyma potwierdzenie realizacji transakcji w postaci kwitu WZ lub wydruku z terminala. 11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ).12. Jakość dostarczanych paliw musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw a także norm PN-EN 590+A1:2017-06 dla olejów napędowych i PN-EN 228+A1:2017-06 dla benzyn bezołowiowych.13. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną całodobową stacją paliw, prowadzącą stałą sprzedaż oleju napędowego i benzyny bezołowiowej Pb95, zlokalizowaną w odległości drogowej do 7 km od siedziby Zamawiającego. 14. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie .15. Wykonawca zobowiązuje się do rejestrowania dla każdej transakcji co najmniej: daty i godziny zakupu, ilości i rodzaju pobranego paliwa, ceny jednostkowej brutto, numeru rejestracyjnego tankowanego pojazdu (nie dotyczy kanistrów).16. Wykonawca będzie wystawiał Zamawiającemu zbiorcze faktury w dwóch okresach rozliczeniowych miesięcznie, za transakcje dokonane w danym okresie rozliczeniowym. Zamawiający będzie regulował należności w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, na rachunek bankowy wskazany na fakturze.17. Faktura będzie zawierała listę transakcji z wyszczególnieniem danych określonych w pkt. 15 oraz rozliczeniem udzielonego rabatu, jeśli Wykonawca udzielił rabatu. Zamawiający dopuszcza dołączenie do faktury specyfikacji zawierającej wymagane dane. 18. Zamawiający wymaga, aby każda karta była zabezpieczona kodem PIN.19. Wykonawca zapewnia sprzedaż paliw przez cały okres obowiązywania umowy, w sposób ciągły, w systemie całodobowym. 20. Za wykonywane dostawy Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi ilości faktycznie kupionego paliwa i ceny jednostkowej brutto obwiązującej na stacji paliw w chwili dokonania transakcji, pomniejszonej o rabat (jeśli dotyczy).21. Wykonawca może zaoferować stały rabat wyrażony w PLN naliczany od ceny jednostkowej brutto każdego litra. Wysokość rabatu pozostanie niezmienna w całym okresie obowiązywania umowy.22. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi wykaz posiadanych w Polsce stacji paliw, czynnych całodobowo, we wszystkie dni tygodnia oraz święta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących:1) Zamawiający jako warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wymaga posiadania aktualnej koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Energetyczne.2) Zamawiający jako warunek dotyczący zdolności technicznej wymaga dysponowania czynną całodobowo stacją paliw, zlokalizowaną w odległości drogowej do 7 km od siedziby Zamawiającego tj. od Urzędu Miejskiego w Zakroczymiu, ul. Warszawska 7, 05-170 Zakroczym. Przez odległość drogową należy rozumieć odległość według wskazań licznika pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zweryfikowania odległości podanej przez Wykonawcę poprzez wykonanie przejazdu odmierzającego odległość od siedziby Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach