Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku

Gmina Zakroczym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-170 Zakroczym, Warszawska 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zakroczym
    Warszawska 7
    05-170 Zakroczym, woj. mazowieckie
    REGON: 013270399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2024 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energiielektrycznej do obiektów gminnych Gminy Zakroczym (punktów poboru) oraz na rzecz jednostek organizacyjnych,podłączonych do OSD PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa. W wyniku prowadzonego postępowania zostaną zawarteodrębne umowy kompleksowe:1) Umowa z Gminą Zakroczym,2) Umowa ze Szkołą Podstawową w Zakroczymiu,3) Umowa ze Szkołą Podstawową w Wojszczycach,4) Umowa z Gminnym Klubem Dziecięcym w Wygodzie Smoszewskiej,5) Umowa z Gminnym Przedszkolem Publicznym „Radosne Wzgórze” w Zakroczymiu,6) Umowa z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Zakroczymiu,7) Umowa z Gminną Biblioteką Publiczną.2. Gminna Biblioteka Publiczna jest Nabywcą o numerze NIP: 531150234 i Odbiorcą faktur.W przypadku pozostałych jednostek wskazanych w ust. 1 Nabywcą jest Gmina Zakroczym NIP: 5311664696, a odbiorcami faktur będą poszczególne jednostki.3. Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umów na wzorze umownym Wykonawcy, który uwzględniał będzie postanowienia Zamawiającego.4. Wykaz punktów poboru energii zawierający: lokalizację, moce umowne oraz przynależność do grupy taryfowej stanowi załącznik Nr 5 do SWZ – wykaz PPE.5. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie 10 miesięcy wynosi łącznie 241390 kWh.6. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru), w ramachkażdej z grup taryfowych wymienionych w załączniku nr 5 do SWZ.7. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej i zapewnia jej dystrybucji do urządzeń i obiektówZamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić kompleksową dostawę energii do nowych obiektów nie wymienionych wzałączniku nr 5 do SWZ, według stawek wynikających z oferty w ramach grup taryfowych objętych umową.9. Sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi przesyłania i dystrybucji odbywa się na warunkach określonychprzepisami ustawy Prawo energetyczne , przepisami Kodeksu cywilnego , zasadami określonymi w koncesji wykonawcy,postanowieniami umowy, a także zgodnie z Taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego.10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia kosztów związanych z opłatą handlową.11. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej z zachowaniem obowiązujących standardówjakościowych, określonych w Taryfie, Prawie energetycznym oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakości obsługi Zamawiającegow zakresie świadczenia usług dystrybucji:1) przyjmowania od Zamawiającego, przez całą dobę, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej zsieci;2) bezzwłocznego przystąpienia do usuwania zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej, spowodowanych nieprawidłową pracą sieci;3) udzielania Zamawiającemu, na jego żądanie, informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energiielektrycznej przerwanego z powodu awarii w sieci;4) nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie rozliczeń oraz aktualnych taryf i zmian przepisów prawa powszechnieobowiązującego w zakresie objętym umową;5) rozpatrywania wniosków lub reklamacji Zamawiającego w sprawie rozliczeń i udzielania odpowiedzi, nie później niż wterminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub zgłoszenia reklamacji;6) powiadamiania Zamawiającego o terminach i czasie planowanych przerw w dostawie energii elektrycznej.13. Wykonawca zapewnia sprzedaż zamówionej energii przez cały czas obowiązywania umowy sprzedaży, począwszy od01.03.2024r. w sposób ciągły i niezakłócony do wszystkich punktów poboru jednocześnie, z zastrzeżeniem zapisówRozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego .14. Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie odpowiadające iloczynowi ilości faktycznego zużycia energiiw danym okresie rozliczeniowym i ceny jednostkowej za kWh.15. Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie zgodnie z cenami ofertowymi oraz aktualną Taryfą dla energiielektrycznej, na podstawie wskazań liczników w grupie taryfowej C11, C12a, C12b, według odpowiadających im składników cenowych, w danych okresach rozliczeniowych.16. Wykonawca musi posiadać obowiązującą umowę generalną z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: PGEDystrybucja S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej właściwego OSD do wszystkich punktów poboru energii wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ.17. Zamawiający informuje, że podane parametry dystrybucyjne są aktualne i zgodne z umowami dystrybucyjnymi.Jednocześnie w przypadku gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszeniadodatkowych opłat zgodnie z taryfą OSD, zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia.18. Zamawiający oświadcza, że jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu Ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkachnadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w2023 roku (Dz.U. z 2022r. poz. 2243). Każdy punkt poboru energii zalicza się do kategorii odbiorców, o których mowa w art.2 pkt 2 lit. d-e tejże ustawy. Dla każdego PPE przyjmuje się 100,00% zużycia energii elektrycznej objętej ceną maksymalną i0,00% energii elektrycznej nieobjętej ceną maksymalną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający jako warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej wymaga posiadania aktualnej koncesji na obrót energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach