Przetargi.pl
Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Edukacja jutra w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łojkach” oraz dostawa sprzętu.

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22
    42-290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 52361400000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Edukacja jutra w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łojkach” oraz dostawa sprzętu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integrację wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Edukacja jutra w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łojkach” oraz dostawę sprzętu: 8 szt. laptopów z oprogramowaniem, zestaw interaktywny (tablica z projektorem), 1 szt. szafy ładującej – wózka na laptopy, 10 szt. tabletów, 1 szt. projektora multimedialnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach