Gmina Ozorków ogłasza przetarg
- Adres: 95035 Ozorków, ul. Wigury
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 422 771 444 , fax. 422 771 449
- Data zamieszczenia: 2017-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ozorków
ul. Wigury 14
95035 Ozorków
tel. 422 771 444, fax. 422 771 449
REGON: 54356800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z ich instalacją i konfiguracją w środowisku Zamawiającego realizowana w ramach projektu „Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych w Urzędzie Gminy Ozorków z siedzibą w Ozorkowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania. a. Modernizacja serwerowni b. Rozbudowa sieci teleinformatycznej c. Urządzenia sieci teleinformatycznej d. Infrastruktura przetwarzania danych e. Stanowiska komputerowe f. Urządzenia peryferyjne g. Oprogramowanie systemowe i narzędziowe Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, który stanowi Załącznik 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jednakowych komputerów przenośnych w ilości 65 szt. wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym w ramach projektu pn.: „Zdalna Szkoła + w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”.
Dodano: 2020-06-10 - Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Lepsza edukacja szansą na lepszą przyszłość uczniów” oraz dostawa sprzętu.
Dodano: 2019-08-08 - Dostawa oprogramowania (w tym licencji) spełniającego funkcję systemu blended learning, wdrożenie i integracja wraz z certyfikowanym szkoleniem w zakresie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów obejmujące wykorzystanie nowych metod kształcenia z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych i systemu blended learning, oraz przeprowadzenie szkolenia w zakresie kompetencji cyfrowych przewidzianego dla wszystkich nauczycieli i uczniów biorących udział w projekcie pn. „Edukacja jutra w Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Łojkach” oraz dostawa sprzętu.
Dodano: 2019-08-08 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawę sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Biała Podlaska w podziale na trzy części
Dodano: 2017-09-20