Przetargi.pl
Dostawa opału do obiektów administrowanych przez Gminę Herby w sezonie grzewczym 2018/2019

Gmina Herby ogłasza przetarg

  • Adres: 42284 Herby, ul. Lubliniecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3574100 w. 17 , fax. 34 3574105
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Herby
    ul. Lubliniecka 33
    42284 Herby, woj. śląskie
    tel. 34 3574100 w. 17, fax. 34 3574105
    REGON: 15139843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.herby.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa opału do obiektów administrowanych przez Gminę Herby w sezonie grzewczym 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 700 ton węgla kamiennego energetycznego typu 31.2. o wartości kalorycznej min. 25 MJ/kg Groszek – EKO o następujących parametrach: - granulacja 5 - 31 mm - zawartość popiołu Ar: < 8% - zawartość siarki Str: 0,4 – 0,8 % - niska spiekalność R1 – poniżej 10 % - zawartość miału do 8% - wilgotność – < 10 % wraz z transportem do placówek zamawiającego, a mianowicie: 1). Realizacja zamówienia obejmuje dostawę do: Zespół Szkolno Przedszkolny w Lisowie, ul. Szkolna 2, 42-714 Lisów - 50 ton Zespół Szkolno Przedszkolny w Herbach, ul. Katowicka 6, 42-284 Herby – 90 ton Zespół Szkolno Przedszkolny w Olszynie, ul. Szkolna 3, 42-284 Herby – 38 ton Kotłownia Osiedlowa, ul. Stawowa 62, 42-714 Lisów – 330 ton. Gminne Centrum Kultury w Herbach, ul. Lubliniecka 31, 42-284 Herby – 24 tony Urząd Gminy w Herbach, ul. Lubliniecka 33, 42-284m Herby – 3 tony Dom Pomocy Społecznej w Herbach, ul. Mickiewicza 19 a, 42-284 Herby – 25 ton Remiza OSP w m. Kalina, ul. Lompy, 42-284 Herby – 5 ton Remiza OSP w m. Olszyna, ul. Klonowa, 42-284 Herby – 5 ton Remiza OSP w m. Hadra, ul. Koszęcińska , 42-714 Lisów – 5 ton Remiza OSP w m. Chwostek, ul. Plac Kopernika, 42-714 Lisów – 5 ton Remiza OSP w m. Tanina, ul. Strażacka, 42-714 Lisów – 5 ton Remiza OSP w m. Lisów, ul. Budowlanych, 42-714 Lisów – 5 ton Kryta Pływalnia w Herbach, ul. Katowicka 6, 42-284 Herby – 110 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14. Wymagania dotyczące wadium. 14.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 Ustawy. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Herby, Bank Spółdzielczy Koszęcin nr 48 8288 1014 2001 0000 0042 0001. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na rachunku Zamawiającego. 4.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć wraz z Ofertą. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6.Beneficjentem wniesionego wadium będzie: Gmina Herby ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby. 7.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania (np. znak postępowania, nazwa postępowania, skrócona nazwa postępowania). 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12). 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o treść oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 i 7 do SIWZ. Formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz cenowy załącznik nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach