Przetargi.pl
Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych oraz asysty technicznej dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii

Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, ul. Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 718 07 10
  • Data zamieszczenia: 2018-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia
    ul. Barbary 21a
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 718 07 10
    REGON: 367882926
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.metropoliagzm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek metropolitalny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych oraz asysty technicznej dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie i wdrożenie portalu internetowego wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych oraz świadczeniem usługi asysty technicznej dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 3 - Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący integralną część SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji jakości na wykonaną usługę. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji polegającej na świadczeniu usług w zakresie rozwoju systemu, w ilości do 1000 godzin. Podana wielkość opcji jest wielkością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania opcji tylko w takim zakresie jaki będzie mu niezbędny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72200000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000,00 PLN. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.09.2018 r. do godz.: 10.00. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Powszechna Kasa Oszczędności BZ WBK SA nr konta: 44 1090 1186 0000 0001 3708 0808 z adnotacją „Wykonanie i wdrożenie portalu internetowego wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych oraz asysty technicznej dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Oznaczenie sprawy: ZA.270.126.2018”. 5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć wraz z ofertą (w takim przypadku należy dołączyć dokument w sposób umożliwiający jego zwrot bez konieczności rozszywania oferty - proponuje się złożenie w osobnej kopercie) w sekretariacie Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko – Zagłębiowskiej Metropolii - pokój 104, piętro pierwsze, w godzinach otwarcia, tj. : od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do 15:30. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w siedzibie Zamawiającego lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 7 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentów tych musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, - oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), - zestaw testowy - Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty wersji demonstracyjnej systemu. Zestaw musi być przygotowany i dostarczony zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 4 do SIWZ. Brak załączonego zestawu testowego skutkować będzie odrzuceniem oferty, zgodnie z postanowieniami art. 89 ust. 1 pkt 2 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach