Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-572 Poznań, ul. Szpitalna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618491375 , fax. +48618491562
- Data zamieszczenia: 2018-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Szpitalna 27/33
60-572 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618491375, fax. +48618491562
REGON: 000288863 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skp.ump.edu.pl/pl/og%C5%82oszenia/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Szpital Kliniczny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do oznaczeń swoistych przeciwciał IgE wraz z dzierżawą aparatury do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 11/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i eksploatacyjnych do oznaczeń swoistych przeciwciał IgE wraz z dzierżawą aparatury do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - na warunkach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 (formularz ofertowy) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz), stanowiącym jej integralną część - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38430000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Sporządzony przez Wykonawcę - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz formularz ofertowy (cenowy), 2.Aktualny dokument KRS lub CEIDG - służący do weryfikacji osób umocowanych do reprezentowania Wykonawcy (Zamawiający zaleca dołączenie ww. dokumentu do oferty), 3.Oświadczenie, o którym mowa w punkcie VIA ppkt 1.1. siwz. INNE DOKUMENTY STANOWIĄCE INTEGRALNĄ CZĘŚĆ OFERTY: Do oferty Wykonawca dołączy również: 1.pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie figuruje we właściwym rejestrze (lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), Uwaga! Wszelkie pełnomocnictwa muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie - art. 96 ustawy z dnia 14.02.1991 r. Prawo o notariacie; tekst jednolity: Dz.U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1158 z późn. zm.). 3.Uwaga! Stosownie do treści art. 91 ust. 3a Pzp, jeżeli Wykonawca składa ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego (załączając do formularza ofertowego stosowne oświadczenie), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując w oświadczeniu nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, 4.Uwaga! W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWĘ DWÓCH SEKWENATORÓW NASTĘPNEJ GENERACJI WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2021-04-26 - Dostawa spektrofotometru mikropłytkowego
Dodano: 2020-06-29 - dostawa, instalacja i uruchomienie spektrometru mas z chromatografem gazowym z wyposażeniem oraz chromatografu gazowego z wyposażeniem
Dodano: 2019-12-30 - dostawa spektrofotometru FTIR
Dodano: 2019-10-21 - Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego – dostawa zestawu analitycznego do oznaczeń spektrofotometrycznych
Dodano: 2018-09-25 - Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Półautomatycznego destylatora próbek – pakiet nr 1; Dostawa łodzi – pakiet nr 2
Dodano: 2018-09-04 - Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Mineralizator mikrofalowy – pakiet nr 1 Półautomatyczny destylator próbek – pakiet nr 2
Dodano: 2018-08-03 - zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: mineralizator mikrofalowy –pakiet nr 1 i półautomatyczny destylator próbek – pakiet nr 2
Dodano: 2018-08-01 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem fiberoskopu z wyposażeniem dla Kliniki Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej UMP, ul. Przybyszewskiego 49
Dodano: 2017-12-21 - Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem i uruchomieniem fiberoskopu z wyposażeniem dla Kliniki Otolaryngologii i Onkologii Laryngologicznej UMP, ul. Przybyszewskiego 49
Dodano: 2017-11-30