Przetargi.pl
Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Półautomatycznego destylatora próbek – pakiet nr 1; Dostawa łodzi – pakiet nr 2

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-625 Poznań, Czarna Rola
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 827 05 10 , fax. 618 270 522
  • Data zamieszczenia: 2018-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
    Czarna Rola 4
    61-625 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 827 05 10, fax. 618 270 522
    REGON: 16240600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.poznan.wios.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Półautomatycznego destylatora próbek – pakiet nr 1; Dostawa łodzi – pakiet nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Półautomatycznego destylatora próbek – pakiet nr 1; Dostawa łodzi – pakiet nr 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. PAKIET NR 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Półautomatycznego destylatora próbek. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsca realizacji dostawy: Pracownia LL; 64-100 Leszno, ul. 17 stycznia 4. PAKIET NR 2 Przedmiotem zamówienia jest zakup inwestycyjnego wyposażenia laboratoryjnego: Dostawa łodzi. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Miejsca realizacji dostawy: Pracownia LO; 62-510 Konin, ul. K. St. Wyszyńskiego 3a.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38430000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy; 2. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1 a) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach