Przetargi.pl
Dostawa odczynników do Pracowni Andrologii: media do przygotowywania nasienia do IVF

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa odczynników do Pracowni Andrologii: media do przygotowywania nasienia do IVF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa odczynników do Pracowni Andrologii: media do przygotowywania nasienia do IVF. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie zgłoszenia Zamawiającego dokonanego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 2.2 Realizacja dostaw odczynników w terminie od 5 do 7 dni od momentu pisemnego złożenie zamówienia na zasadach określonych w pkt. 2.1. 2.3 W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w pkt.2.1 . 2.4 Termin ważności odczynników nie krótszy niż 6 tygodni od daty dostawy do Zamawiającego. 2.5. Data ważności i numer serii odczynników zamieszczona na opakowaniu jednostkowym. 2.6. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania przedmiotu umowy identycznego z zaproponowanym w ofercie. 3. Wymagania do przedmiotu zamówienia: 3.1. Obowiązki Wykonawcy wynikające z wdrożonego zintegrowanego systemu zarządzania: 3.1.1 Zamawiający informuje Wykonawcę, że posiada wdrożony zintegrowany system zarządzania (standardy akredytacyjne Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, System Zarządzania Jakością zgodny z normą ISO 9001, System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności zgodny z normą ISO 22000) i zobowiązuje Wykonawcę do przestrzegania zasad postępowania wynikających z wdrożonego systemu. 3.1.2. Zamawiający informacje, że współpraca z Wykonawcą oraz dostawy ( w tym jakość, terminowość, sposób i czas załatwiania reklamacji) podlegają ocenie. Ocena dokonywana będzie jeden raz na 6 miesięcy, a o wynikach Zamawiający będzie informował Wykonawcę na piśmie. 4. Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych 4.1. Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania Umowy oraz po jej wygaśnięciu lub rozwiązaniu do zachowania w ścisłej tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego, obejmujących: 4.1.1.dane osobowe - chronione na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 2135 z późn. zm.) 4.1.2. informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - chronione na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 roku, nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) 4.1.3. informacje, które mogą mieć wpływ na funkcjonowanie lub stan bezpieczeństwa Zamawiającego. 5. Wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa i ochrony zdrowia obowiązujące w GPSK UM dotyczące wszystkich dostawców towarów i materiałów zawiera Załącznik nr 2 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.gpsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach