Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-309 Poznań, ul. Grunwaldzka 158
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8506020 , fax. 61 8506131
- Data zamieszczenia: 2016-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu
ul. Grunwaldzka 158 158
60-309 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8506020, fax. 61 8506131
REGON: 01544738200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Poznaniu materiałów, artykułów i urządzeń biurowych określonych w załączniku nr 1 do projektu umowy - zestawienie cenowe. W zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiający może zmniejszyć lub zwiększyć dostarczane ilości artykułów w każdej pozycji asortymentowej o których mowa w załączniku nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiotem umowy jest również dostawa materiałów, artykułów i urządzeń biurowych, zamieszczonych w katalogu produktów Wykonawcy, który stanowi załącznik nr 2 do projektu umowy. Ceny podane w katalogu nie podlegają zmianom przez okres obowiązywania umowy i muszą być zgodne z ofertą Wykonawcy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupów nie ujętych w Załączniku nr 1 materiałów, artykułów lub urządzeń biurowych, o których mowa w ust. 1, a zamieszczonych w katalogu i po cenie tam podanej. Zamówienie takie może nastąpić wyłącznie przy równoczesnym zmniejszeniu dostaw w zakresie objętym Załącznikiem nr 1 i w granicach wynagrodzenia umownego. 4. Dostawa materiałów i artykułów biurowych odbywać się będzie partiami, w zależności od potrzeb Zamawiającego (w godzinach od 8:00 do 16:00), najpóźniej w ciągu dwóch dni roboczych od zgłoszenia (mailem lub faksem) zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Materiały i artykuły biurowe będą dostarczane do Wielkopolskiego OW NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 lub Piekary 14/15. Dostawa materiałów i artykułów biurowych do Delegatur w Kaliszu, Pile, Koninie i Lesznie realizowana będzie nie częściej niż 2 razy w miesiącu. 6. Wykonawca dostawy materiałów i artykułów biurowych realizować będzie do pomieszczenia wskazanego w zgłoszeniu własnym transportem, na własny koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione w wysokości 4.000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin wpływu środków na konto Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy w Poznaniu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zestawów biurowych dla projektu Kadry dla Gospodarki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-02-17 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-12-03 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Dodano: 2014-02-28 - Dostawa druków
Dodano: 2014-01-17 - Sukcesywna dostawa druków szkolnictwa wyższego dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2013-04-26 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem przedmiotu zamówienia wg III grup: I grupa: artykuły papiernicze, II grupa: artykuły piśmiennicze, III grupa: papier ksero dla Magazynu Centralnego UMP, ul. Przybyszewskiego 39
Dodano: 2013-01-22 - Dostawa częściowa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem przedmiotu zamówienia wg IV grup: I grupa: artykuły papiernicze, II grupa: artykuły piśmiennicze, III grupa: papier ksero, IV grupa: papier offsetowy i kredowany dla Magazynu Centralnego UMP, ul. Przybyszewskiego 39 (I, II i III gr.) oraz Wydawnictwa Naukowego UMP, ul. Bukowska 70 (IV gr.)
Dodano: 2011-10-27 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego
Dodano: 2011-09-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów piśmienno - biurowych i papieru dla Oddziału Gospodarczego JW. 3477 w Lesznie
Dodano: 2011-03-25 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru kserograficznego w 2011 r.
Dodano: 2010-10-22