Przetargi.pl
Dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu stanowiącego element wyposażenia Centrum Powiadamiania Ratunkowego

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-100 Sokółka, pl. Kościuszki 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 7229900, 7229911 , fax. 0-85 7229902
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    pl. Kościuszki 4 4
    16-100 Sokółka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 7229900, 7229911, fax. 0-85 7229902
    REGON: 05062424000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.straz.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu stanowiącego element wyposażenia Centrum Powiadamiania Ratunkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie sprzętu stanowiącego element wyposażenia Centrum Powiadamiania Ratunkowego (szczegółowy opis każdej części przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu wykonawcy - załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów - wymienionych w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków metodą: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (formularz załączony do siwz, wymagany jest oryginał oświadczenia, nie jest dopuszczalna kopia oświadczenia). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Dokumentu producenta serwera komunikacyjnego upoważniającego wykonawcę do dostawy (sprzedaży), montażu oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 4.Dokumentu producenta terminala statusów i systemów wyświetlania alarmów upoważniającego wykonawcę do dostawy (sprzedaży), montażu oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.straz.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach