Przetargi.pl
Dostawa i montaż nowych agregatów prądotwórczych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o.

Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Armii Krajowej 26
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552577 , fax. 085 6552754
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    ul. Armii Krajowej 26 26
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552577, fax. 085 6552754
    REGON: 05024398500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pksiemiatycze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż nowych agregatów prądotwórczych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, nowych agregatów prądotwórczych, o parametrach zgodnych z opisem stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311211001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia tych warunków należy przedstawić dokumenty wymienione w pkt. II.3 niniejszej SIZW
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIZW, 2) warunki szczegółowe określone w pkt. II.1 SIZW - każdy z Wykonawców powinien złożyć odpowiednie oświadczenie - załącznik nr 2, 3) w zakresie warunku wskazanego w pkt. II.1.1. należy złożyć aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzoną przez oferenta za zgodność z oryginałem, 4) zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego indywidualne i na podmiot zbiorowy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6) zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7) oferowane warunki gwarancji, 8) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 3, 9) opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe itp.), poświadczający spełnienie wymagań technicznych i posiadanego wyposażenia, 10) w przypadku podpisania oferty przez inną osobę aniżeli wskazaną w dokumencie rejestrowym uprawnioną do reprezentacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pksiemiatycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach