Przetargi.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie myjni dezynfektor, zgrzewarki rotacyjnej, myjni ultradźwiękowej oraz myjni automatycznej do endoskopów wraz z płynami na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.

"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Baranki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 621 96 50 , fax. 087 621 96 33
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
    ul. Baranki 24
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 621 96 50, fax. 087 621 96 33
    REGON: 51099686100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promedica.elk.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, montaż i uruchomienie myjni dezynfektor, zgrzewarki rotacyjnej, myjni ultradźwiękowej oraz myjni automatycznej do endoskopów wraz z płynami na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie myjni dezynfektor, zgrzewarki rotacyjnej, myjni ultradźwiękowej oraz myjni automatycznej do endoskopów wraz z płynami na potrzeby „Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. Kod CPV : 33191000-5 Urządzenia sterylizacyjne, dezynfekcyjne i higieniczne. Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33191000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet 1 – 3 000,00 zł (słownie : trzy tysiące zł 00/100) Pakiet 2 – 500,00 (słownie: pięćset zł 00/100) Pakiet 3 – 900,00 ( słownie: dziewięćset zł 00/100). Pakiet 4 – 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące zł 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Katalogi bądź karty produktu lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające opis przedmiotu zamówienia i identyfikujące produkt itp.). Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce w języku polskim, oraz oświadczenie, że zaoferowany przedmiot umowy spełnia wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach