Powiat Rycki ogłasza przetarg
- Adres: 08-500 Ryki, ul. Wyczółkowskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8657450, 8657472 , fax. 818 651 966
- Data zamieszczenia: 2019-06-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Rycki
ul. Wyczółkowskiego
08-500 Ryki, woj. lubelskie
tel. 081 8657450, 8657472, fax. 818 651 966
REGON: 43101944800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spryki.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla ZSZ Nr 2 w Rykach oraz ZSZ Nr 2 w Dęblinie w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim” tj. dostawa mebli, zamontowanie mebli w pracowni. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:LADA BAROWA: 1. Wymiary: długość 2 mb, wysokość 106 cm., szerokość blatu 60 cm. 2. Konstrukcja zaokrąglona 3. Wykonana z płyt z laminatu łączonej z tworzywami sztucznymi lub metalem. 4. Blat wykonany z płyty HPL. 5. Materiał o wysokiej trwałości, odporny na zarysowania i wysokie temperatury, pokryte nietoksycznym lakierem. 6. Zabezpieczenie krawędzi: ABS 2mm i HPL. Uwaga: 1) Dla każdego urządzenia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać naklejki informujące o dofinansowaniu projektu z UE zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej dostępnymi na stronie www: https://rpo.lubelskie.pl/strona-592-zasady_oznakowania_projektow.html 2) Mebel musi wywierać pozytywny wpływ na promowanie zasady równości oraz dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Zakłada się, że wsparta infrastruktura będzie w pełni dostępna dla wszystkich potencjalnych interesariuszy, w tym dla osób z niepełnosprawnościami. Zakupione wyposażenie dostosowane do będzie potrzeb osób z niepełnosprawnościami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i remont pomieszczeń biurowo – socjalnych na I piętrze oraz pracowni gastronomicznej w ZSCKR w Leśnej Podlaskiej; etap I , część 2 – Aranżacja pomieszczeń - wykonanie zabudowy meblowej
Dodano: 2023-08-22 - Przebudowa i remont pomieszczeń biurowo – socjalnych oraz pracowni gastronomicznej w ZSCKR w Leśnej Podlaskiej; etap II, część 2 - Wykonanie mebli kuchennych oraz dostawa i montaż sprzętu AGD
Dodano: 2022-11-17 - „Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej”
Dodano: 2020-09-09 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W RADORYŻU SMOLANYM
Dodano: 2020-08-27 - Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej
Dodano: 2020-06-18 - Usługa wykonania (zaprojektowanie), dostawy oraz montażu 10 zabudów kuchennych w kwaterach internatowych położonych w Nisku przy ul. M. Wańkowicza.
Dodano: 2019-11-18 - Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”
Dodano: 2019-07-17 - Dostawa wraz z montażem zestawów mebli kuchennych dla jednostek Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2018-07-17 - Dostawa i montaż mebli kuchennych i urządzeń higieniczno-sanitarnych w ramach zadania: Modernizacja Przedszkola Samorządowego w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2017-06-28 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń Dziennej Domowej Opieki Medycznej: chodziki, balkoniki, kozetki, taborety, telefony, lodówki, kuchenki mikrofalowe, czajniki, kanapy, fotele, krzesła, biurka, komody, szafy, stoły, zastawy stołowe, kosze, dozowniki w podziale na 6 części
Dodano: 2017-01-25