Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. (81)5384103
- Data zamieszczenia: 2018-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. (81)5384103
REGON: 000001726 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem zestawów mebli kuchennych dla jednostek Politechniki Lubelskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wraz z montażem zestawów mebli kuchennych dla jednostek Politechniki Lubelskiej, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Tematu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ Zadanie 1: Dostawa wraz z montażem zabudowy aneksu kuchennego w pomieszczeniu socjalnym sekretariatu Kanclerza Politechniki Lubelskiej, Zadanie 2: Dostawa wraz z montażem zabudowy aneksu kuchennego w pomieszczeniu socjalnym sekretariatu Rektora Politechniki Lubelskiej, Zadanie 3: Dostawa wraz z montażem zabudowy aneksu kuchennego w pomieszczeniu socjalnym w budynku Centrum Innowacji i Zaawansowanych Technologii Politechniki Lubelskiej, Zamówienie poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów podpisane przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2. Formularz oferty. Wypełniony formularz „Wzór oferty”, podpisany przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W formularzu oferty należy w szczególności podać cenę brutto oraz okres gwarancji, dla danego zadania. 3. Pełnomocnictwa a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: oryginał b) W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Forma dokumentu: oryginał lub notarialnie poświadczona kopia za zgodność z oryginałem (w przypadku złożenia kopii dokumentu należy potwierdzić ją na każdej stronie za zgodność z oryginałem).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i remont pomieszczeń biurowo – socjalnych na I piętrze oraz pracowni gastronomicznej w ZSCKR w Leśnej Podlaskiej; etap I , część 2 – Aranżacja pomieszczeń - wykonanie zabudowy meblowej
Dodano: 2023-08-22 - Przebudowa i remont pomieszczeń biurowo – socjalnych oraz pracowni gastronomicznej w ZSCKR w Leśnej Podlaskiej; etap II, część 2 - Wykonanie mebli kuchennych oraz dostawa i montaż sprzętu AGD
Dodano: 2022-11-17 - „Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej”
Dodano: 2020-09-09 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W RADORYŻU SMOLANYM
Dodano: 2020-08-27 - Zakup sprzętu i wyposażenia do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego, do sali ćwiczeń, do sali zajęć informatycznych, do aneksu kuchennego, do łazienek, do szatni, do pokoju dziennego w projekcie pn „Moda na seniora- utworzenie klubu seniora w Komarówce Podlaskiej
Dodano: 2020-06-18 - Usługa wykonania (zaprojektowanie), dostawy oraz montażu 10 zabudów kuchennych w kwaterach internatowych położonych w Nisku przy ul. M. Wańkowicza.
Dodano: 2019-11-18 - Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”
Dodano: 2019-07-17 - Dostawa mebli w ramach projektu „Nowoczesne ośrodki kształcenia zawodowego w powiecie ryckim”
Dodano: 2019-06-27 - Dostawa i montaż mebli kuchennych i urządzeń higieniczno-sanitarnych w ramach zadania: Modernizacja Przedszkola Samorządowego w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2017-06-28 - Dostawa wyposażenia pomieszczeń Dziennej Domowej Opieki Medycznej: chodziki, balkoniki, kozetki, taborety, telefony, lodówki, kuchenki mikrofalowe, czajniki, kanapy, fotele, krzesła, biurka, komody, szafy, stoły, zastawy stołowe, kosze, dozowniki w podziale na 6 części
Dodano: 2017-01-25