Przetargi.pl
DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE W RAMACH PROJEKTU: WYPOSAŻENIE SOR SPZOZ W ŁUKOWIE ISTOTNYM ELEMENTEM POPRAWY DZIAŁANIA SYSTEMU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W POWIECIE ŁUKOWSKIM

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE W RAMACH PROJEKTU: WYPOSAŻENIE SOR SPZOZ W ŁUKOWIE ISTOTNYM ELEMENTEM POPRAWY DZIAŁANIA SYSTEMU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W POWIECIE ŁUKOWSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych na potrzeby SPZOZ w Łukowie w ramach projektu unijnego pod tytułem: wyposażenie SOR SPZOZ w Łukowie istotnym elementem poprawy działania systemu ratownictwa medycznego w powiecie łukowskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Zestawienie parametrów technicznych zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1. Przedmiot zamówienia: a) jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w min. 2017 r. kompletny, oznakowany i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji lub montażu, b) jest nieużywany – tzn. nie będący przedmiotem wystaw i prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych, c) spełnia właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów i urządzeń w polskich zakładach opieki zdrowotnej, d) posiada deklarację wyrobu medycznego i certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną zgodności (znak CE), w oparciu o przepisy ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, e) gwarantuje bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewnia wymagany poziom świadczonych usług medycznych. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia dla wskazanych pracowników Zamawiającego instruktażu stacjonarnego w języku polskim w siedzibie Zamawiającego w zakresie użytkowania, regulacji, konserwacji, dezynfekcji, Przedmiotu umowy, w wymiarze co najmniej jednej godziny zegarowej. Wykonawca zobowiązuje się również w okresie gwarancji do wykonania co najmniej raz na rok bezpłatnego przeglądu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca posiada lub zapewni autoryzowany serwis na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 2450,00 zł (dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych, 00/100 groszy). W SIWZ wadium podzielono na pakiety.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2. Wypełniony formularz „Zestawienie parametrów technicznych” (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 3. Formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 4); 4. Potwierdzenie wniesienia wadium; 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę; 6. Materiały informacyjne (foldery, dane techniczne etc.) potwierdzające wymagane parametry oferowanego produktu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach