Dom Pomocy Społecznej "Senior" ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, Parkowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 718 116, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Senior"
Parkowa 14
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 825 718 116, , fax. -
REGON: 10892260000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: dps@senior.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa łóżek (rehabilitacyjnych), szafek przyłóżkowych, materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szafek przyłóżkowych, materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych oraz łóżek (rehabilitacyjnych) z wyposażeniem zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.1.2 Zamówienie obejmuje zakup i dostawę łóżek (rehabilitacyjnych) z wyposażeniem w ilości 22 szt., szafek przyłóżkowych w ilości 22 szt. oraz materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych w ilości 22 szt. 3.1.3 Zakupione wyposażenie zostanie dostarczone Zamawiającemu kompletne wraz z montażem i będzie gotowe do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3.1.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia całej partii dostarczonego zamówienia lub poszczególnych egzemplarzy w przypadku jeśli ich stan techniczny nie będzie odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r poz. 1076 ze zmianami) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6.3.2. Zatwierdzony formularz dotyczący szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.3.3. Do oferty cenowej należy dołączyć charakterystykę techniczną lub specyfikację oferowanego wyposażenia oraz certyfikaty potwierdzające posiadanie znaku CE – w zakresie zamawianego wyposażenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 10/24 Postępowanie na dostawę mebli medycznych na potrzeby Działu Sterylizacji i Dezynfekcji w ramach inwestycji pn. „Przebudowa Działu Sterylizacji i Dezynfekcji”, dofinansowanej przez MZ
Dodano: 2024-04-04 - Dostawa sprzętu medycznego – 8 części
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa leżanek i szaf medycznych w ramach inwestycji pn. „ Rozwój i podniesienie jakości usług medycznych WOMP CP-L w Lublinie poprzez rozbudowę infrastruktury i doposażenie bloku C ...”
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa leżanek i szaf medycznych w ramach inwestycji pn. „ Rozwój i podniesienie jakości usług medycznych WOMP CP-L w Lublinie poprzez rozbudowę infrastruktury i doposażenie bloku C ...”
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu medycznego – 8 części
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa szaf medycznych w ramach inwestycji pn. „ Rozwój i podniesienie jakości usług medycznych WOMP CP - L w Lublinie poprzez rozbudowę infrastruktury i doposażenie bloku C ...
Dodano: 2023-10-24 - Zakup i dostawa łóżek (rehabilitacyjnych), szafek przyłóżkowych, parawanów medycznych, materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych, stojaków na kroplówki na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior".
Dodano: 2020-09-07 - Dostawa mebli medycznych do SPZOZ w Łukowie
Dodano: 2020-01-13 - Dostawa, montaż mebli medycznych oraz wykonanie zabudowy meblowej medycznej w pomieszczeniach budynku nr 1 COZL w ramach zadania pn. : „ Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli”
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa szaf medycznych, regałów listwowych, regałów magazynowych, stołu roboczego, taboretów, wieszaków, wzózków, stojaków do kroplówek, zabudów meblowych, biurek, foteli, regałów, szaf ubraniowych, dozowników, pojemników na odpady, koszy, suszarek w podziale na 3 części
Dodano: 2019-08-29