Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4590300 , fax. 68 4590358
- Data zamieszczenia: 2012-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR Spółka z o.o.
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 68 4590300, fax. 68 4590358
REGON: 08033442800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.interiorns.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli, krzeseł i foteli do budynku Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaża, ustawienie w pomieszczeniach i wypoziomowanie mebli biurowych, stołów konferencyjnych, foteli obrotowych, krzeseł, foteli wypoczynkowych wraz z ławami, szafek ubraniowych bhp, lady recepcyjnej, mebli kuchennych, mebli do bufetu oraz wieszaków wraz z numerowanymi brelokami o parametrach i w ilości określonych w specyfikacji technicznej mebli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) szafy ubraniowe - 26szt.; b) szafy aktowe - 50 szt.; c) komody - 11szt.; d) kontenery dostawne - 29 szt.; e) kontenery podbiurkowe - 3 szt.; f) biurka pracownicze - 35 szt.; g) stoły wykładowcze z osłoną - 3 szt.; h) stoły mobilne - 13 szt.; i) stoły Dc - 3 szt.; j) stoły - 2 szt.; k) stoły konferencyjne biurowe - 16 szt.; l) stół konferencyjny mały - 1 szt.; ł) stół konferencyjny duży 20 - osobowy - 1 szt.; m) fotele obrotowe - 42 szt.; n) krzesła konferencyjne - 134 szt.; o) krzesła konferencyjne z pulpitem - 30 szt. p) krzesła biurowo-konferencyjne - 110 szt.; r) krzesła barowe wewnętrzne - 19 szt.; s) stoliki barowe wewnętrzne - 12 szt.; t) stoliki do hockera na nodze talerzowej - 2 szt.; u) hockery - 6 szt.; w) stoły zewnętrzne - patio - 8 szt.; x) krzesła barowe zewnętrzne - 32 szt.; y) fotele wypoczynkowe - 22 szt., w tym fotel narożnikowy - 1 szt.; z) ławy do holi - 3 szt.; aa) szafka trzyosobowa - 2 szt.; bb) lada recepcyjna - 1 szt.; cc) wieszaki do szatni - 6 szt.; dd) numerki do szatni - 144 szt.; ee) meble kuchenne-pokoje socjalne - 3 szt.; ff) lada bufetowa - 1 szt.; gg) przejście podnoszone do lady bufetowej - 1 szt.; hh) witryna chłodnicza-cukiernicza - 1 szt.; ii) szafki przy bufecie - 1 kpl.; jj) szafka dwuosobowa (BHP) - 1 szt. 4. Meble biurowe, na które składają się szafy ubraniowe, szafy aktowe, komody, kontenery dostawne i podbiurkowe, biurka pracownicze, stoły wykładowe z osłoną , stoły Dc, stoły oraz stoły konferencyjne biurowe muszą stanowić jednolity wymiarowo, stylistycznie i kolorystycznie system - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.interiorns.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
Dodano: 2016-06-15 - Przedmiotem zamówienia (podzielonym na 2 części-zadania) jest dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia w budynku E.
Dodano: 2016-06-03 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i rozmieszczenie wyposażenia w Zakładzie Radioterapii
Dodano: 2016-04-28 - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa, montaż wyposażenia wnętrz wraz z wykonaniem projektu aranżacji hotelu skategoryzowanego na jedną gwiazdkę oraz wyposażenia laboratorium dla Klubu Młodego Wynalazcy
Dodano: 2015-08-12 - Zakup i dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia wraz z montażem w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Bogdaniec
Dodano: 2015-07-30 - Dostawa mebli biurowych, mebli kuchennych, krzeseł, foteli oraz sprzętu AGD do budynku Nowosolskiego Domu Kultury w ramach projektu p.n. Rewitalizacja obszaru Nowosolskiego Domu Kultury w Nowej Soli
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych po regeneracji, mebli i wyposażenia medycznego, mebli biurowych i kuchennych dla Oddziału Pulmonologii oraz SOR-u
Dodano: 2015-01-13 - Dostawa wyposażenia i urządzeń typu meble, sprzęt AGD i TV do kwater internatowych i pomieszczenia magazynowego w zasobie OReg WAM Zielona Góra
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych po regeneracji, mebli medycznych i biurowych dla komórek organizacyjnych Szpitala
Dodano: 2014-11-14