Przetargi.pl
Dostawa mebli, krzeseł i foteli do budynku Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli

Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4590300 , fax. 68 4590358
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Technologii i Wiedzy INTERIOR Spółka z o.o.
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 12 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 4590300, fax. 68 4590358
    REGON: 08033442800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.interiorns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli, krzeseł i foteli do budynku Parku Technologii i Logistyki Przemysłu INTERIOR w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaża, ustawienie w pomieszczeniach i wypoziomowanie mebli biurowych, stołów konferencyjnych, foteli obrotowych, krzeseł, foteli wypoczynkowych wraz z ławami, szafek ubraniowych bhp, lady recepcyjnej, mebli kuchennych, mebli do bufetu oraz wieszaków wraz z numerowanymi brelokami o parametrach i w ilości określonych w specyfikacji technicznej mebli stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a) szafy ubraniowe - 26szt.; b) szafy aktowe - 50 szt.; c) komody - 11szt.; d) kontenery dostawne - 29 szt.; e) kontenery podbiurkowe - 3 szt.; f) biurka pracownicze - 35 szt.; g) stoły wykładowcze z osłoną - 3 szt.; h) stoły mobilne - 13 szt.; i) stoły Dc - 3 szt.; j) stoły - 2 szt.; k) stoły konferencyjne biurowe - 16 szt.; l) stół konferencyjny mały - 1 szt.; ł) stół konferencyjny duży 20 - osobowy - 1 szt.; m) fotele obrotowe - 42 szt.; n) krzesła konferencyjne - 134 szt.; o) krzesła konferencyjne z pulpitem - 30 szt. p) krzesła biurowo-konferencyjne - 110 szt.; r) krzesła barowe wewnętrzne - 19 szt.; s) stoliki barowe wewnętrzne - 12 szt.; t) stoliki do hockera na nodze talerzowej - 2 szt.; u) hockery - 6 szt.; w) stoły zewnętrzne - patio - 8 szt.; x) krzesła barowe zewnętrzne - 32 szt.; y) fotele wypoczynkowe - 22 szt., w tym fotel narożnikowy - 1 szt.; z) ławy do holi - 3 szt.; aa) szafka trzyosobowa - 2 szt.; bb) lada recepcyjna - 1 szt.; cc) wieszaki do szatni - 6 szt.; dd) numerki do szatni - 144 szt.; ee) meble kuchenne-pokoje socjalne - 3 szt.; ff) lada bufetowa - 1 szt.; gg) przejście podnoszone do lady bufetowej - 1 szt.; hh) witryna chłodnicza-cukiernicza - 1 szt.; ii) szafki przy bufecie - 1 kpl.; jj) szafka dwuosobowa (BHP) - 1 szt. 4. Meble biurowe, na które składają się szafy ubraniowe, szafy aktowe, komody, kontenery dostawne i podbiurkowe, biurka pracownicze, stoły wykładowe z osłoną , stoły Dc, stoły oraz stoły konferencyjne biurowe muszą stanowić jednolity wymiarowo, stylistycznie i kolorystycznie system
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.interiorns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach