Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2016-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: POLICJA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu kwaterunkowego tj. mebli drewnianych, siedzisk oraz mebli metalowych na potrzeby jednostek terenowych Policji woj. lubuskiego 2.Kod CPV: 39100000-3 (Meble), 39130000-2 (Meble biurowe), 39110000-6 (Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane i ich części), 39141000-2 (Meble i wyposażenie kuchni), 39150000-8 (Różne meble i wyposażenie) 39132100-7 (Szafy na akta), 39131100-0 (Regały archiwalne). 3.Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż wraz z dostarczeniem fabrycznie nowych mebli, ich rozładunek, wniesienie, montaż oraz rozmieszczenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy, wraz ze świadczeniem serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w SIWZ. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwany dalej SOPZ zawierający wykaz mebli i siedzisk będących przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z opisem wymagań technicznych i funkcjonalnych mebli załącznik nr 8, 8a oraz 9 do SIWZ (stosownie do części przedmiotu zamówienia). 5.Miejsce dostawy: Wykonawca dostarczy meble będące przedmiotem zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do miejsca dostawy: a)w zakresie części 1 pn. Meble drewniane oraz siedziska oraz części 2 pn. Meble metalowe - do KPP w Krośnie Odrzańskim dz. 1225/20 (budynek II piętrowy, winda osobowa) lub KWP Gorzów Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 6.Termin płatności: w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 7.Gwarancja: Zamawiający wymaga całkowitej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, przy czym jeżeli udzielona gwarancja jakości, jest udzielona na okres krótszy niż gwarancja jakości producenta, wówczas okres udzielonej gwarancji przez Wykonawcę ulega wydłużeniu do okresu trwania gwarancji producenta. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości, Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne w przedmiocie zamówienia na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. 8.Szczegółowy opis warunków płatności i realizacji dostaw oraz warunków reklamacji został zawarty w Projekcie umowy (zał. nr 7 do SIWZ). 9.Ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia itp., intencją Zamawiającego było przedstawienie typu materiału bądź technologii. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, ale jedynie takich, które gwarantują zachowanie tych samych norm, parametrów i standardów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.) w formie opisowej, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach. 10.Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 12.Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: a)część 1 pn. Meble drewniane oraz siedziska; b)część 2 pn. Meble metalowe; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu części zawiera zał. nr 8, 8a oraz 9 do SIWZ 13.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 14.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: w zakresie części 1 i 2 - do 40 dni roboczych od dnia zawarcia umowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach