Sąd Okręgowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-064 Opole, pl. Daszyńskiego 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Opolu
pl. Daszyńskiego 1
45-064 Opole, woj. opolskie
REGON: 000323660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozładowanie, wniesienie, zmontowanie oraz ustawienie mebli do sekretariatów i gabinetów znajdujących się w: budynkach Sądu Okręgowego w Opolu przy: pl. Daszyńskiego 1, pl. Daszyńskiego 3 oraz ul. Plebiscytowej 3a; budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach przy ul. Kochanowskiego 1 oraz budynku Sądu Rejonowego w Oleśnie przy ul. Sądowej 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1a do SWZ.3. Wykaz mebli do sekretariatów i gabinetów stanowi Załącznik Nr 1b do SWZ.4. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym warunki gwarancji oraz reklamacji określono w Projekcie umowy wraz z jej załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga wpisu do rejestrów zawodowych lub handlowych. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnieniawarunku;2. wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;3. sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz Oświadczenia, na podstawie którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku;4. zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ipodmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:Za odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający uzna minimum 2 dostawy, zrealizowane przez jeden podmiot, z których każda obejmuje dostawę mebli biurowych i/lub mebli gabinetowych i/lub mebli sądowych, przy czym wartość każdej z takich dostaw nie jest mniejsza niż 200 000,00 złotych brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup mebli na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa i montaż mebli w budynkach Sądu Rejonowego w Opolu
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA MEBLI DLA O/ZUS W OPOLU
Dodano: 2022-11-10 - Dostawa szaf metalowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego przy ulicy Ostrówek 5-7 w Opolu
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32
Dodano: 2020-11-19 - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Tytuł część I – Zakup biurek z kontenerami na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich. Tytuł część II – Zakup krzeseł na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich
Dodano: 2020-11-06