SĄD REJONOWY W OPOLU ogłasza przetarg
- Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska 60A
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W OPOLU
ul. Ozimska 60A
45-368 Opole, woj. opolskie
REGON: 000323789 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole.sr.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli w budynkach Sądu Rejonowego w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych mebli oraz krzeseł wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje sięw sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli:Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż300 000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych).W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy mogą wykazywać spełnianie w/w warunku łącznie, tj. dopuszczalne jest sumowanie sum gwarancyjnych z dokumentów potwierdzających, że Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w celu uzyskania łącznej sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj.:Za odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający uzna minimum dwie umowy na dostawę mebli, zrealizowane przez jeden podmiot, z których każda obejmuje dostawę mebli biurowych i/lub mebli gabinetowych i/lub mebli sądowych, przy czym wartość każdej z takich umów nie może być niższa niż 300 000,00 PLN (trzysta tysięcy złotych).Zgodnie z SWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup mebli na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2023-01-10 - DOSTAWA MEBLI DLA O/ZUS W OPOLU
Dodano: 2022-11-10 - Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2022-10-26 - Dostawa szaf metalowych dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Głubczycach oraz Sądu Rejonowego w Oleśnie
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa wyposażenia meblowego do budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego przy ulicy Ostrówek 5-7 w Opolu
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32 - II postępowanie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa mebli oraz krzeseł do pomieszczeń biurowych znajdujących się w budynku Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle przy ul. Władysława Planetorza 2, ul. Grzegorza Piramowicza 32
Dodano: 2020-11-19 - Wykonanie i dostawa mebli biurowych na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020. Tytuł część I – Zakup biurek z kontenerami na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich. Tytuł część II – Zakup krzeseł na potrzeby zadań realizowanych przez Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich
Dodano: 2020-11-06