Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2018-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwr.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 11/17 we Wrocławiu, bud.C-4 - pom. 337, 343, 344 i bud. C-5 pom.905,1101B. Dostawa obejmuje również transport, wniesienie do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynku i utylizację opakowań po meblach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ (OPZ). Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Meble mają być wykonane w asortymencie, ilościach i zgodnie z wymiarami i parametrami technicznymi podanymi w OPZ. Kolorystyka zostanie uzgodniona z Zamawiającym. 3. Klasyfikacja wg kodu CPV: 39100000-3 meble. 4. Wymagany min. okres gwarancji 36 miesięcy. Uwaga: Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 8. Zamawiający wymaga aby materiały do produkcji mebli posiadały następujące atesty: - Atest higieniczny, potwierdzający, że płyta melaminowa jest w klasie higieny E1, - Atest higieniczny, potwierdzający, że płyta wiórowa surowa jest w klasie higieny E1, - Atest higieniczny, potwierdzający, że obrzeż meblowe ABS odpowiadają wymaganiom higienicznym. Powyższe atesty wybrany Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed realizacja zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SIWZ. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Załączniku nr 3 Opis przedmiotu zamówienia – kalkulacja cenowa zaoferowanych odpowiednio produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie: producenta, nazwy i opisu oferowanego produktu oraz rysunku lub zdjęcia oferowanego elementu ,(zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego) . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Opis przedmiotu zamówienia-kalkulacja cenowa - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania zasobów; 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z rozdz. IX pkt 1.2) SIWZ); 5) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2023-07-26 - Dostawa urządzeń oraz mebli biurowych w ramach kosztów pośrednich projektu „Nowoczesna Edukacja - pomysł na rozwój Gminy Kowary”
Dodano: 2023-07-24 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 131.
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa i montaż mebli dla Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej
Dodano: 2023-07-12 - „Dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla Szkoły Podstawowej w Siechnicach”
Dodano: 2023-05-30 - Dostawa mebli biurowych wraz z montażem do siedziby Starostwa Powiatowego w podziale na części. Część I – Dostawa foteli obrotowych biurowych.
Dodano: 2023-05-02 - Pierwsze wyposażenie Regionalnego Centrum Kultury Słowiańskiej w Sobótce - dostawa i montaż mebli
Dodano: 2021-09-06 - Wykonanie usługi zaprojektowania, wykonania, dostawy oraz montażu mebli do Dziennego Domu Opieki Medycznej w Sycowie”
Dodano: 2021-03-11 - Zakup wyposażenia meblowego (szafki metalowe odzieżowe oraz regały metalowe) wraz z dostawą i montażem przeznaczonego do wybranych pomieszczeń Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu.
Dodano: 2021-03-04 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż wyposażenia Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU w ramach projektu „Budowa budynku wraz z niezbędną infrastrukturą i wyposażeniem celem utworzenia Inkubatora Przedsiębiorczości E-SPORTU przy ul. Józefa Mianowskiego 2b we Wrocławiu” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Dodano: 2021-02-12