Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 001094670
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z montażem dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Pod pojęciem „meble biurowe” Zamawiający rozumie asortyment wskazany w poniższych załącznikach:1) meble biurowe (biurko, stolik komputerowy, szafa ubraniowa i aktowa, kontener, regał gospodarczy z lodówką, szafka, łącznik, szafa i nadstawka metalowa, stanowisko pracy ze ścianką działową szklaną, nadstawka do szafy aktowej, szafka z przegródkami)2) meble biurowe (stolik okolicznościowy i na korytarz, stół, dostawka, stolik do siedziska, półka na klawiaturę, nadstawka na biurko, listwa odbojowa, blat meblowy, półka do szafy, wieszak, lustro)3) meble gabinetowe (biurko, kontener, stół, dostawka, łącznik, przystawka, regał, biblioteczka, szafa)4) krzesła (krzesło obrotowe i konferencyjne, fotel obrotowy, siedzisko z oparciem, podnóżek).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca musi wykazać wykonanie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch zamówień polegających na dostawie mebli biurowych o wartości 100.000,00 zł. brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach