Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
pl. Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971 851, fax. -
REGON: 07218174100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl,
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli biurowych oraz krzeseł do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych oraz krzeseł do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej: 1. Stół prosty na stelażu metalowym - 48 szt. 2. Krzesło na metalowej ramie z oparciem i siedziskiem tapicerowanym - 280 szt. 3. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 6 przestrzeni na segregatory A-4 (5 półek plus podstawa szafy) - 21 szt. 4. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 6 przestrzeni na segregatory A-4 (5 półek plus podstawa szafy) - 2 szt. 5. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 5 przestrzeni na segregatory A-4 (4 półki plus podstawa szafy) - 5 szt. 6. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 5 przestrzeni na segregatory A-4 (4 półki plus podstawa szafy) - 10 szt. 7. Szafa na akta dwu skrzydłowa zamykana na klucz, wewnątrz 5 przestrzeni na segregatory A-4 (4 półki plus podstawa szafy) - 1 szt. 8. Szafy na akta zamykane na klucz, wewnątrz 8 równo rozmieszczonych przestrzeni (7 półek plus podstawa szafy) z plecami z płyty o grubości 1,80 cm, półki mają mieć szerokość 22 cm - 5 szt. 9. Szafa ubraniowa zamykana na klucz z wieszakiem wysuwnym - 1 szt. 10. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 24 szt. 11. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 11 szt. 12. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 3 szt. 13. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 1 szt. 14. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 1 szt. 15. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz 2 równo rozmieszczone przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa nadstawy) - 1 szt. 16. Nadstawa na akta zamykana na klucz, wewnątrz przestrzeń na segregatory A-4 - 1 szt. 17. Szafy niskie na akta zamykane na klucz, wewnątrz 2 przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa szafy) - 2 szt. 18. Szafy niskie na akta zamykane na klucz z przegrodą pionową z plecami z płyty o grubości 1,8 cm, wewnątrz 2 przestrzenie na segregatory A-4 (półka plus podstawa szafy) - 5 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego); 2. Wycena zamówienia – Formularz ofertowy (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego); 3. Dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, odnoszące się do rozwiązań równoważnych (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w języku polskim, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego); 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego), zgodnie z Częścią III pkt 8 ppkt 9 SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, wymaga się jej złożenia w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza; 6. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Wymaga się złożenia oryginału upoważnienia (pełnomocnictwa), w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, wymaga się jej złożenia w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza; 7. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub w elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Projektu pn.: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Żywcu w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej)”
Dodano: 2024-04-08 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-11-28 - Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
Dodano: 2023-09-11 - Realizacja dostaw mebli biurowych dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. zgodnie z uzyskanym dofinansowaniem w ramach projektu Z ergonomią na tak! Kontynuacja (...)
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli biurowych oraz foteli biurowych w ramach projektu „Zdrowie i bezpieczeństwo pracy w gminie Mykanów”- 3 części
Dodano: 2023-07-20 - Urząd Miejski w Pyskowicach – zdrowe i przyjazne miejsce pracy - część 1- Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego
Dodano: 2023-06-15 - Dostawa wyposażenia
Dodano: 2023-05-26 - Dostawa wraz z transportem, montażem i ustawieniem nowych mebli biurowych w celu wyposażenia stanowisk pracy w Miejskim Zakładzie Zasobów Lokalowych w Sosnowcu
Dodano: 2023-03-30