Przetargi.pl
Dostawa mebli

Gmina Bytom ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Parkowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom
    Parkowa 2
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    REGON: 276255269
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 postępowania pn. FOTELE 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i transport) - fabrycznie nowych, wolnych od wszelkich wad foteli biurowych w ilości 150 sztuk, określonych w załączniku nr 4a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia), w ramach projektu pn: "Poprawa ergonomii stanowiska pracy oraz zminimalizowanie zdrowotnych czynników ryzyka na stanowiskach pracy w Urzędzie Miejskim w Bytomiu".Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części postępowania.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryteriów oceny.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający, w związku z art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.Część 2 postępowania pn. BIURKA 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup i transport) - fabrycznie nowych, wolnych od wszelkich wad biurek biurowych w ilości 50 sztuk, określonych w załączniku nr 4b do SWZ (opis przedmiotu zamówienia), w ramach projektu pn: "Poprawa ergonomii stanowiska pracy oraz zminimalizowanie zdrowotnych czynników ryzyka na stanowiskach pracy w Urzędzie Miejskim w Bytomiu"Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 3 do SWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części postępowania.3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryteriów oceny.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający, w związku z art. 310 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach