Powiat Bielski ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Piastowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 8136-900 , fax. 33 8136-897
- Data zamieszczenia: 2021-01-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bielski
ul. Piastowska 40
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 8136-900, fax. 33 8136-897
REGON: 72181706000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.bielsko.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty” Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Starostwa Powiatowego w Bielsku-Białej ul. Piastowska 40, 43-300 Bielsko-Biała. Warunki gwarancji: 1) Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w formularzu ofertowym, wraz z nieodpłatną naprawą dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne dostarczonego sprzętu, Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część dostaw wykona ponownie. 2) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia dla danej części. 3) Na podstawie art. 558 Kodeksu Cywilnego, strony zgodnie ustalają, że odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona na okres równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Rozwiązania równoważne: Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawców produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Nazwy własne i marki handlowe zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązanie równoważne należy rozumieć zastosowanie innego niż opisane nazwą towaru lub elementu towaru z zachowaniem takich samych parametrów technicznych, jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualne wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”. Na podstawie art. 30b ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych
Dodano: 2023-05-10 - Dostawa wyposażenia stanowisk biurowych oraz stanowisk kuchennych
Dodano: 2023-04-27 - „Praca na zdrowie w Urzędzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach II” – dostawa foteli ergonomicznych obrotowych.
Dodano: 2023-03-22 - Przetarg nieograniczony Poprawa jakości i ergonomii pracy personelu Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu – zakup doposażenia.
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2021-01-15 - Dostawa foteli biurowych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/134/MW
Dodano: 2020-11-18 - Dostawa foteli ergonomicznych oraz klawiatur ergonomicznych, pionowych myszek komputerowych, podstaw pod monitor i uchwytów na dokumenty w ramach realizacji projektu pn. „Pracuję zdrowiej, dłużej, efektywniej – z ergonomią na Ty”
Dodano: 2020-10-26 - Dostawa mebli biurowych. Oznaczenie sprawy IA1/D/20/21/DM
Dodano: 2020-06-05 - W dobrym zdrowiu - dobry Pracownik. Poprawa warunków pracy personelu Wojewódzkiego Szpitala Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca w Wodzisławiu Śląskim - Zakup doposażenia - poprawa ergonomii warunków pracy.
Dodano: 2019-07-31