Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-537 Poznań, ul. Kościelna 37
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8463819 , fax. 61 8463820
- Data zamieszczenia: 2016-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Kościelna 37 37
60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8463819, fax. 61 8463820
REGON: 63976996400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2016 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych: tonerów do telefaksów, kserokopiarek, drukarek i akcesoriów komputerowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu i Oddziałów Zamiejscowych w 2016 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający typ urządzeń, którymi dysponuje Zamawiający oraz maksymalną wielkość i zakres zamówienia, określony został w załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Wydajność tonerów i bębnów określono przy uwzględnieniu 5% pokrycia zadrukowanej strony. 4. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczanego przedmiotu zamówienia. 5. Oferowany przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy powstały w cyklu produkcyjnym z użyciem nowych elementów lub nowych, pełnowartościowych komponentów pochodzących z recyklingu, bez śladów uszkodzenia, zapakowany w oryginalne opakowanie producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadającym wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez recykling Zamawiający rozumie odzysk w ramach, którego odpady są ponownie przetwarzane na produkty, materiały lub substancje wykorzystywane w pierwotnym celu, zgodnie z definicją określoną w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). 6. Zamawiający wymaga aby oferowane materiały eksploatacyjne nie były produktami regenerowanymi, tj. produktami, które wcześniej były używane, nie zostały wytworzone w bieżącym procesie produkcyjnym, z wyłącznie nowych komponentów, które oczyszczono, odnowiono lub wtórnie uzupełniono o materiał drukujący na skutek czego używany już produkt został przywrócony do funkcjonalności. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia przewidziana jest do budynków Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu przy ul. Kościelnej 37, Wawrzyńca 3, Wawrzyńca 3 a i b, oraz Oddziałów Zamiejscowych w: Kaliszu, ul. Serbinowska 5, Koninie, ul. Zakładowa 4, Lesznie, ul. Śniadeckich 5 oraz Pile, al. Niepodległości 24. 8. Materiały eksploatacyjne będą posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostarczenia produktu do Zamawiającego. 9. Wykonawca zapewnia: 9.1 Przyjmowanie zamówień za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający pozostawia u siebie potwierdzenie wysłania zamówienia. 9.2 Przyjmowanie zamówień w godz. od 7:30 do godz. 15:30, w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 9.3 Dostawę przedmiotu zamówienia do siedziby jednostki, która złożyła zamówienia, w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w nieprzekraczalnych terminach: w Poznaniu: - zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 14:00 dnia następnego, - zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia od dnia zamówienia, w Oddziałach Zamiejscowych w Pile, Lesznie, Kaliszu i Koninie - zamówienie zgłoszone do godz. 10:00 - dostawa do godz. 10:00 drugiego dnia, - zamówienie zgłoszone po godz. 10:00 - dostawa do godz. 15:00 drugiego dnia. 10. Ilości wskazane w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, są wielkościami maksymalnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach maksymalnych podanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 12. Wykonawca w przypadku awarii urządzenia drukującego spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem zaoferowanego materiału eksploatacyjnego, pokryje wszystkie koszty naprawy uszkodzonego urządzenia drukującego w serwisie wybranym przez Zamawiającego oraz ewentualne koszty przesyłek i ekspertyz. 13. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia maksymalnie o 25% wynagrodzenia za przedmiot zamówienia. W przypadku zmniejszenia liczby produktów w poszczególnych asortymentach, zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe nie ulegną zmianie. 14. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Pomocy Technicznej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur VAT
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wuppoznan.praca.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz funkcjonalnych sądów rejonowych
Dodano: 2016-02-20 - jednorazowa dostawa do jednostek WWK OHP na terenie całego województwa wielkopolskiego tonerów/tuszów, papieru (format A4) oraz innych materiałów biurowych w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2015-12-02 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych i biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa materiałów biurowych, papieru kserograficznego oraz wkładów barwiących (tonerów i tuszów) do jednostek WWK OHP na terenie całego województwa wielkopolskiego
Dodano: 2015-07-07 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Oddziałów ZUS w: I i II Poznaniu, Pile, Toruniu i Bydgoszczy - 2 części
Dodano: 2015-06-23 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2015 roku.
Dodano: 2015-02-05 - Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń komputerowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych w 2014 roku
Dodano: 2014-02-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów eksploatacyjnych i monitorów komputerowych do Starostwa Powiatowego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2013-11-20 - Postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy o wartości poniżej 130.000 EURO na dostawę do jednostek organizacyjnych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Poznaniu materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów, tuszów, papieru do urządzeń kserująco-drukujących w związku z realizacją przez Zamawiającego projektu Nowe perspektywy 2
Dodano: 2013-08-26