Przetargi.pl
BUDOWA WINDY W OŚRODKU ZDROWIA W BUKU

Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg

  • Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
  • Data zamieszczenia: 2016-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
    ul. Ratuszowa 1 1
    64-320 Buk, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8140671, fax. 061 8140101
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA WINDY W OŚRODKU ZDROWIA W BUKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych dla potrzeb budynku Przychodni Zdrowia przy ul. T. Kościuszki 5 w Buku wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej (system zaprojektuj i wykonaj). Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla następujących branż, wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego. a) architektura b) konstrukcja c) instalacja elektryczna Projekty należy wykonać na podstawie opisu robót zawartych w Programie funkcjonalno-użytkowym, załączników rysunkowych dołączonych do Programu funkcjonalno - użytkowego oraz przeprowadzonej w terenie wizji miejsca objętego zamówieniem. Zamówienie obejmuje: ETAP I - opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - termin wykonania do 29 lipca 2016 r. Wykonanie pełnej dokumentacji projektowej wykonawczej montażu windy wraz z robotami remontowymi w budynku w zakresie niezbędnym dla funkcjonowania windy dla osób niepełnosprawnych Opracowanie dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie: a) mapy dla celów projektowych w skali 1:500 terenu objętego projektowaniem, b) uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego dla projektowanej inwestycji, c) opracowanie dokumentacji geologicznej dla potrzeb lokalizacji windy, d) wystąpienie do Starostwa Powiatowego w Poznaniu z wnioskiem o uzyskanie decyzji o pozwolenie na budowę, e) zakres opracowania dokumentacji - projekt budowlany - 4 egz. - projekt wykonawczy - 4 egz. - opracowanie instrukcji o użytkowaniu i konserwacji - 1 egz. Projekt winien spełniać wymagania dotyczące formy dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02. 09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej wykonawczej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 poz. 1129). Projekt i wszystkie jego elementy należy wykonać dodatkowo w wersji elektronicznej. ETAP II - Realizacja robót budowlanych budowa windy termin realizacji do 30. 11. 2016 r. 1. Wykonanie robót przygotowawczych oraz budowlanych branży budowlanej sanitarnej i elektrycznej związanych z montażem windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych. Realizacja zadania wymaga przebudowy części pomieszczeń na parterze i pierwszym piętrze budynku przychodni zdrowia, oraz budowy szybu windy wraz z przedsionkiem przy wschodniej elewacji budynku . a) Roboty budowlane przygotowawcze obejmują: demontaż istniejących ościeżnic okiennych przystosowanie otworów okiennych dla potrzeb drzwi wejściowych na platformę szybu windowego. Wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z demontażu. b) Roboty branży budowlanej : budowa szybu windowego wraz przedsionkiem (dwukondygnacyjnego) umożliwiającego ewentualną rozbudowę budynku przychodni w przyszłości, obróbka otworów drzwiowych, montaż nadproży w otworach podlegających poszerzeniu do wymiarów drogi komunikacyjnej dla osób niepełnosprawnych, uzupełnienie niezbędnych tynków oraz malowanie, wykonanie podjazdu do podszybia z kostki betonowej. c) Roboty branży sanitarnej: demontaż grzejników c.o. z miejsc kolidujących z wejściami do windy, przebudowa instalacji c.o. d) Roboty budowlane branży elektrycznej - wykonanie niezbędnych instalacji wewnętrznej i zewnętrznej elektrycznej dla potrzeb działania i obsługi windy. Szczegółowy zakres robót przygotowawczych i budowlanych zostanie ujęty w opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej - wykonawczej i uwzględniony w składanej ofercie. 2. Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych Winda zewnętrzna zamontowana zostanie przy wschodniej ścianie szczytowej budynku. Projektowany szyb windowy powinien posiadać trzy przystanki (1 - wejście z parkingu, 2 - parter, 3 - pierwsze piętro). Projekt powinien przewidywać windę bez maszynowni z kabiną dostosowaną do przewozu noszy (wymiary 1,10 x 2,10 m). Z uwagi na charakter inwestycji projektuje się windę zewnętrzną samonośną opartą na fundamencie żelbetowym. Winda dla osób niepełnosprawnych będzie poruszać się w pionie na wysokość poziomu górnej kondygnacji ok. 4,54 m od poziomu gruntu. Wejście do windy od strony elewacji frontowej budynku, sterowanie mikroprocesorowe 24V, zasilanie 400V, moc wyciągarki 7,5 kW, napęd windy śrubowy wypełnienie ścian z 2 stron szkłem bezpiecznym a za maszynownią poliwęglan komorowy, ze względu na zlokalizowanie windy po stronie południowej elewacji winna ona posiadać zabezpieczenia przed nadmiernym nagrzewaniem promieniami słonecznymi. Drzwi rozsuwane poziomo, automatycznie. Odporność ogniowa drzwi EI 60. Na końcowym przystanku (górnym) przewidzieć otwór pod zabudowę szafy sterownej. Winda musi posiadać certyfikat badania wydany przez Urząd Dozoru Technicznego. Warunki dostawy: Wraz z windą Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację w języku polskim dla potrzeb rejestracji urządzenia w UDT oraz dokona i poniesie koszty badań dopuszczających urządzenie do eksploatacji przez UDT, odbiór przez UDT. Wykonawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim oraz książkę gwarancyjną. Minimalny okres gwarancji od momentu rejestracji i dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji - 36 miesięcy. Szczegółowy opis został zawarty w PROGRAMIE FUNKCJONALNO UŻYTKOWYM stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453113105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną