Przetargi.pl
Dostawa materiałów do obsługi Centralnego Wydruku

Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej ogłasza przetarg

  • Adres: 31463 Kraków, ul. Farmaceutów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 728 585 179 , fax. 124 175 665
  • Data zamieszczenia: 2018-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
    ul. Farmaceutów 2
    31463 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 728 585 179, fax. 124 175 665
    REGON: 12249293900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów do obsługi Centralnego Wydruku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do obsługi Centralnego Wydruku. Kod CPV: 30199230-1 Koperty 30197644-2 Papier kserograficzny 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część 1: dostawa kopert Część 2: dostawa papieru A4 3. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wielkość oraz zakres zamówienia w podziale na poszczególne części stanowi Załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy. 5. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do użytku zaoferowanych produktów wynosił nie mniej niż 12 miesięcy. 6. Zamawiający, korzystając z prawa opcji, określił w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia od Wykonawcy wyniesie 50% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego. Warunkiem wykorzystania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia/oświadczeń woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji. Niewykonanie przez Zamawiającego Umowy w zakresie pozostałych 50% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199230-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: •Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp •Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy •Załącznik nr 2.1, 2.2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia- formularz cenowy •Stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku określonym w pkt. X 3 SIWZ ), •Próbki – wskazane w pkt XII 3.2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach