Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej ogłasza przetarg
- Adres: 31463 Kraków, ul. Farmaceutów
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 728 585 179 , fax. 124 175 665
- Data zamieszczenia: 2018-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
ul. Farmaceutów 2
31463 Kraków, woj. małopolskie
tel. 728 585 179, fax. 124 175 665
REGON: 12249293900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów do obsługi Centralnego Wydruku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do obsługi Centralnego Wydruku. Kod CPV: 30199230-1 Koperty 22900000-9 Różne druki 30197644-2 Papier kserograficzny 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: 2.1. Część 1: dostawa kopert 2.2. Część 2: dostawa druków ZPO 2.3. Część 3: dostawa papieru A4 3. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na jedną lub więcej części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wielkość oraz zakres zamówienia w podziale na poszczególne części stanowi Załącznik nr 2.1-2.3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – Formularz cenowy. 5. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do użytku zaoferowanych produktów wynosił nie mniej niż 12 miesięcy. 6. Zamawiający, korzystając z prawa opcji, określił w Załączniku nr 2.1-2.3 do SIWZ maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia. Jednocześnie wskazuje, iż minimalny zakup przedmiotu zamówienia od Wykonawcy wyniesie 50% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego. Warunkiem wykorzystania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia/oświadczeń woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji. Niewykonanie przez Zamawiającego Umowy w zakresie pozostałych 50% maksymalnej wielkości przedmiotu zamówienia nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30199230-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: •Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp •Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy •Załącznik nr 2.1-2.3 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia- formularz cenowy •Stosowne pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy – w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku określonym w pkt. X 3 SIWZ ), •Próbki – wskazane w pkt XII 3.2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa kopert do obsługi Centralnego Wydruku
Dodano: 2020-01-22 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2018-12-21 - Dostawa materiałów do obsługi Centralnego Wydruku
Dodano: 2018-02-12 - Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum), zgodnie z wykazem asortymentowo-ilościowym, zawartym w załączniku A do SIWZ.
Dodano: 2018-01-31