Przetargi.pl
Dostawa materiałów biurowych, tonerów oraz drobnych materiałów eksploatacyjnych dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, w podziale na 5 części.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914305200, , fax. 914305201
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 20
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914305200, , fax. 914305201
    REGON: 320590577
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczecin.rdos.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów biurowych, tonerów oraz drobnych materiałów eksploatacyjnych dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie, w podziale na 5 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Szczecinie oraz na potrzeby realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych. Przedmiot zamówienia obejmuje sześć części: 1)część I: Projekt nr POIS.02.04.00-00-0193/16 pn.: „Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 (PZObis)”, Szczecin ul. Firlika 20, 71-637 Szczecin, 2)część II: Projekt nr POIS.02.04-00-00-0191/16 pn. „Inwentaryzacja cennych siedlisk przyrodniczych kraju, gatunków występujących w ich obrębie oraz stworzenie Banku Danych o zasobach Przyrodniczych” (BANK DANYCH), Szczecin ul. Firlika 20, 71-637 Szczecin, 3)część III: RDOŚ w Szczecinie ul. Firlika 20, 71-637 Szczecin, 4)część IV: Wydział Spraw Terenowych w Koszalinie ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, 5)część V: Wydział Spraw Terenowych w Złocieńcu, ul. Dworcowa 13, 78-520 Złocieniec. Dostarczony towar musi być najwyższej jakości, fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych lub prawnych, w stanie nienaruszonym opakowaniu)*, odpowiadający rodzajowi i parametrom opisanym w formularzu cenowym, odpowiednio dla danej części zamówienia -wyjątek to dekompletacja oryginalnego opakowania producenta, aby spełniał wymogi jednostki miary wg SIWZ Ilości podane w Formularzach cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości zamawianego asortymentu. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tego tytułu. Termin ważności (przydatności) przedmiotu zamówienia to minimum 12 miesięcy licząc od daty dostarczenia towaru do Zamawiającego, lub terminu przydatności na opakowaniu, jeżeli jest terminem dłuższym. W przypadku nie spełnienia ww. warunków, dostawa uznana zostanie za niezgodną z zamówieniem. Zamawiający nie dopuszcza konfekcjonowania produktów. Wyjątek to dekompletacja w przypadku, gdy Producent nie posiada produktu w danej jednostce opakowaniowej wg SIWZ. Produkt po dekompletacji opakowania zbiorczego musi być zabezpieczony przed zabrudzeniem, uszkodzeniem. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia oraz zobowiązuje się do transportu (dostawy), rozładowania produktów i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Wymagany, maksymalny termin pojedynczej dostawy, od złożenia zamówienia: 5 dni roboczych (z zastrzeżeniem kryterium oceny ofert określonym w pkt XIV SIWZ). Wymagany, maksymalny zrealizowania reklamacji, po dniu zgłoszenia: 7 dni roboczych (z zastrzeżeniem kryterium oceny ofert określonym w pkt XIV SIWZ). Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30125110-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1)wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z ww. oświadczeniami - wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ, 2)wypełniony i podpisany formularz cenowy, dla danej części zamówienia - wg wzoru załącznika nr A/ B/ C/ D/ E do oferty, 3)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust 1 pkt 1 uPzp – wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców. 4)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców). Pełnomocnictwo musi być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. 5)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu, w oryginale, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się, aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach