Przetargi.pl
Doposażenie Szkół Podstawowych w Mieszkowicach i w Zielinie w pomoce dydaktyczne i sprzęt do pracowni przedmiotowych w tym sprzęt TIK

Gmina Mieszkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 74505 Mieszkowice, ul. F. Chopina
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 666 900 , fax. 914 145 031
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieszkowice
    ul. F. Chopina 1
    74505 Mieszkowice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 666 900, fax. 914 145 031
    REGON: 81168654400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mieszkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie Szkół Podstawowych w Mieszkowicach i w Zielinie w pomoce dydaktyczne i sprzęt do pracowni przedmiotowych w tym sprzęt TIK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - część 1- dostawa przenośnych komputerów (laptopów), tabletów wraz z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6a do SIWZ. Uwaga: Przenośne komputery (laptopy) wraz z oprogramowaniem w formularzu cenowym dotyczącym części 1 należy wycenić w kwotach netto – odwrotne obciążenie VAT. (zgodnie z załącznikiem). - część 2 - dostawa oraz montaż narzędzi TIK oraz programów multimedialnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6b do SIWZ. - część 3 - dostawa sprzętu elektronicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6c do SIWZ. - część 4 - dostawa urządzeń do robotyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6d do SIWZ. - część 5 -dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły znajduje się w załączniku nr 6e do SIWZ. - część 6– dostawa dygestorium do pracowni chemicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6f do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) Dla części 1: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2) Dla części 2: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części 3) Dla części 3: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części 4) Dla części 4: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części 5) Dla części 5: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części 6) Dla części 6: zamawiający odstępuje od wniesienia wadium w tej części
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 2 ppkt 1) (wzór - zał. Nr 3 do siwz ); W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) kalkulacja cenowa – załącznik nr 2a, 2b, 2c,2d, 2e, 2f (w podziale na części) do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny dokument. Ww. dokument należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach