Przetargi.pl
Dostawa licencji na oprogramowanie Appeon server lub równoważnych

Sąd Apelacyjny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4523377 , fax. 81 4523454
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Lublinie
    ul. Obrońców Pokoju 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4523377, fax. 81 4523454
    REGON: 004176470
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa licencji na oprogramowanie Appeon server lub równoważnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji na oprogramowanie Appeon Server lub równoważnych – dostawa platformy umożliwiającej automatyczną konwersję oraz udostępnianie około 250-ciu użytkownikom końcowym wymienionej aplikacji w środowisku 3 lub więcej warstwowym za pośrednictwem aktualnych na dzień podpisania umowy popularnych przeglądarek www m. in.: - Internet explorer - Chrome - Mozilla Firefox w sieci intranet. W ramach dostawy Wykonawca zapewni Support na okres tożsamy z licencją, tj. 24-m-ce, który obejmie dostawę, zapewni wszystkie aktualizacje, które będą wydane przez Producenta oraz zapewni wsparcie administratorów, w tym okresie. Zamawiający wymaga dostępności w wysokości 16 godzin miesięcznie w godzinach od 7:30-17:30 codziennie. W przypadku zaproponowania rozwiązania równoważnego wymagane będzie przeprowadzenie analizy poprawności działania z obecnym środowiskiem Zamawiającego, wdrożenie rozwiązania w obecnej architekturze, tak aby poziom funkcjonowania aplikacji nie był gorszy niż obecnie. Rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania opisane przez Zamawiającego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Istotne dla stron postanowienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone: w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r., poz. 1089). Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Wpłaty pieniężne wadium należy dokonywać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Lublinie, ul. Dolna 3-go Maja 3 nr: 34 1130 1017 0021 1002 7290 0004 do upływu terminu składania ofert – wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w ww. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W ofercie należy wpisać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium w pieniądzu lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wniesione w innej formie niż pieniężna. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy przesłać wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy Zp 2130-88/17) albo złożyć do depozytu w kasie Zamawiającego. Kasa czynna jest w godzinach: od 8:00 do 15:00 z przerwą 13:00 – 14:00 od poniedziałku do piątku w dni pracujące dla Zamawiającego. Kserokopię gwarancji lub poręczenia zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach