Przetargi.pl
Zakup systemu informatycznego wraz z infrastrukturą serwerową w celu cyfryzacji usług publicznych komunalnych

Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, Rynek II 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej
    Rynek II 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    REGON: 432725102
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zkgzl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup systemu informatycznego wraz z infrastrukturą serwerową w celu cyfryzacji usług publicznych komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, której przedmiotem jest Zakup systemu informatycznego wraz z infrastrukturą serwerową w celu cyfryzacji usług publicznych komunalnych.4.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup, wdrożenie i utrzymanie systemu informatycznego do zarządzania systemem gospodarki odpadami wraz z infrastrukturą serwerową służący do poprawy jakości obsługi mieszkańców poprzez cyfryzację usług. System obejmować będzie obsługę opłat, obsługę finansów i budżetu, obsługę kasy, obsługę kadr i płac, moduł e-Obywatel zapewniający wgląd w stan rozliczeń ze Związkiem zintegrowany z systemami bankowymi, regulowanie należności online, powiadamianie o odbiorach odpadów wg harmonogramu oraz o zaległościach w opłatach, zakup info kiosków do obsługi petentów.Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zakup licencji zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi wraz z dostarczeniem infrastruktury technicznej: serwer z infrastrukturą, infokioski wraz ze sprzętem (2 szt) , aplikacja webowa2) System obejmować będzie: wymiar, obsługę opłat, obsługę finansów (prowadzenie odrębnych ksiąg dla jednostki i organu) i budżetu, ewidencję środków trwałych i wyposażenia, obsługę kasy, obsługę kadr i płac, rejestru za-kupu oraz rozliczania VAT, rejestrowania sprzedaży , moduł e-Obywatel zapewniający wgląd w stan rozliczeń ze Związkiem, zintegrowany z systemami bankowymi, regulowanie należności online, powiadamianie o odbiorach odpadów wg harmonogramu oraz o zaległościach w opłatach, moduł monitorowania gospodarki odpadami w tym system ma mieć możliwość intergracji z systemem RFiD oraz moduł obsługi PSZOKów, 3) Każdy moduł/program musi być uruchomiony i gotowy do pracy poprzez kliknięcie pojedynczej ikony modułu/programu bez konieczności uruchamiania programów pośrednich.4) Moduł/System wymiar ( gospodarka odpadami ) musi stanowić fizycznie tylko jeden program dla wszystkich Gmin Związku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej. Wyszukiwanie/wprowadzanie informacji w Systemie Wymiar dla każdej z Gmin musi odbywać się bez uruchamiania dodatkowych programów i bez wskazywania Gminy której dotyczy.5) Dokonanie analizy systemowej, poprzez analizę przebiegu procesów realizowanych przez Dział Gospodarki Odpadami odpowiedzialny za obszar gospodarki odpadami komunalnym oraz Dział Finansowy. Procesy mają być zoptymalizowane pod kątem wdrożenia nowego systemu. 6) Wdrożenie zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi poprzez zainstalowanie ww. systemu, migrację danych wskazanych przez Zamawiającego, a także wszelkie inne czynności Wykonawcy, służące udostępnieniu Zamawiającemu zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi do wykorzystania. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania migracji bazy danych z systemów informatycznych obsługiwanych przez dotychczasowych wykonawców (tj. wykonawców którzy obsługiwali systemy informatyczne w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi przed podpisaniem niniejszej umowy) do wersji bazy danych niezbędnych do wdrożenia nowego zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej stanowiącego przedmiot zamówienia,7) Konfigurację zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi zgodnie z podziałem kompetencyjnym użytkowników, uruchomienie wszystkich modułów określonych w przedmiocie zamówienia oraz szkolenie pracowników (szkolenia uwzględniające role/profile danej grupy użytkowników oraz praktyczne zapoznanie każdego użytkownika z pełnymi funkcjonalnościami systemu w zakresie określonych ról/profili pracy w systemie informatycznym będącym przedmiotem zamówienia). Szkolenia muszą być przeprowadzone w takiej ilości godzin by po ich zakończeniu użytkownicy końcowi potrafili obsługiwać zintegrowany system do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej będący przedmiotem zamówienia,8) Udzielenia na okres 18 miesięcy gwarancji na korzystanie z zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej, której zadaniem jest funkcjonowanie ww. systemu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz możliwość prowadzenia działalności zgodnie z przepisami prawa obowiązujących w okresie gwarancji,9) Świadczenie przez Wykonawcę usług utrzymania mających na celu zapewnienie poprawnego i nieprzerwalnego działania zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej zgodnie z potrzebami Zamawiającego określonymi w opisie przedmiotu zamówienia przez okres 18 miesięcy który to termin rozpocznie bieg od momentu odbioru wdrożenia systemu ale nie wcześniej niż z dniem 1 stycznia 2025 r.10) Świadczenia dodatkowe przez Wykonawcę w zakresie usług utrzymania mających na celu zapewnienie poprawnego działania zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Związku Komunalnym Gmin Ziemi Lubartowskiej systemu zgodnie z potrzebami Zamawiającego przez kolejny okres zaproponowany przez Wykonawcę (tj. po zakończeniu okresu wskazanego powyżej w pkt i) stanowi kryterium oceny ofert. 11) System informatyczny musi umożliwić obsługę: opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, finansów (prowadzenie odrębnych ksiąg dla jednostki i organu) i budżetu, ewidencję środków trwałych i wyposażenia, kasy ,kadr, płac, rejestru zakupu oraz rozliczania VAT, rejestrowania sprzedaży, e-Płatności, PSZOKu, monitorowania gospodarki odpadami w tym system ma mieć możliwość intergracji z systemem RFiD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w LubartowieNr rachunku: 05 8707 0006 0031 0008 2000 0006z adnotacją „Wadium – Znak sprawy DGO.271/P.2.2023”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wiedza i doświadczenieZamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje) co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa i wdrożenie systemu informatycznego w ramach którego wykonano i wdrożono system lub moduł systemu lub program umożliwiający obsługę gospodarki odpadami komunalnymi o wartości min. 200.000,00 zł .2) Potencjał kadrowy:Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia:a) co najmniej jedną osobą która będzie pełniła funkcję Kierownika projektu, która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała funkcję kierownika projektu lub zastępcy kierownika projektu w ramach którego wykonano i wdrożono system lub moduł systemu lub program umożliwiający obsługę gospodarki odpadami komunalnymi o wartości min. 200.000,00 złb) co najmniej jedną osobą która będzie pełniła funkcję projektanta systemów informatycznych, która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję obejmującą projektowanie systemów informatycznych w co najmniej jednym projekcie w ramach którego wykonano i wdrożono system lub moduł systemu lub program umożliwiający obsługę gospodarki odpadami komunalnymi o wartości min. 200.000,00 zł.c) co najmniej jedną osobą która będzie pełniła funkcję programisty, która w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję programisty w co najmniej jednym projekcie w ramach którego wykonano i wdrożono system lub moduł systemu lub program umożliwiający obsługę gospodarki odpadami komunalnymi o wartości min. 200.000,00 zł.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie dostaw wyraźnie określić zakres prac (w tym wartość systemu lub modułu systemu lub programu umożliwiającego obsługę gospodarki odpadami komunalnymi), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.3) Zamawiający nie dopuszcza wykazywania tej samej osoby dla więcej niż jednej ze wskazanych w pkt 6.1.4. ppkt. 2) lit a) – c) funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach