Gmina Mircze ogłasza przetarg
- Adres: 22530 Mircze, ul. Kryłowska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 519 015 , fax. 846 519 062
- Data zamieszczenia: 2019-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mircze
ul. Kryłowska 20
22530 Mircze, woj. lubelskie
tel. 846 519 015, fax. 846 519 062
REGON: 95036882000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmircze.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa kruszywa do sołectw na terenie gminy Mircze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje dostawę (zakup i transport) kruszywa diorytowo - granitowego lub równoważnego do remontu dróg - mieszanka zasadnicza diorytowo - granitowa lub równoważna frakcja w granicach 0 ÷ 31,5 mm zgodnie z PN- EN 13043 - Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu do wskazanych po rozstrzygnięciu przetargu dróg gminnych na terenie gminy Mircze, na następujących warunkach: a). Kruszywo musi spełniać normy jakościowe PN-EN 13043 oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które należy dostarczyć Zamawiającemu na jego żądanie. b). Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach a także innych trudno rozkładalnych zanieczyszczeń (plastik, guma itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń. c). Dostawa kruszywa oprócz sprzedaży samego kruszywa obejmuje: załadunek, ważenie, transport i rozładunek kruszywa drogowego na wskazanych przez Zamawiającego drogach gminnych na terenie gminy Mircze. Nie przedstawienie dokumentów z ważenia kruszywa dostarczanego każdym samochodem przed rozładunkiem na drodze może spowodować odmowę odbioru kruszywa. d). Transport kruszywa powinien odbywać się samochodami samowyładowczymi o ładowności do 15 ton. e). Odbiór kruszywa na drogach będzie się odbywać w godzinach pracy Urzędu Gminy Mircze z potwierdzeniem odbioru w poszczególnych sołectwach. W uzasadnionych przypadkach odbiór kruszywa może się odbyć po godzinach pracy Urzędu Gminy Mircze w takim przypadku Dostawca musi uzyskać potwierdzenie odbioru od sołtysa danego sołectwa. f). Zamawiający przewiduje dostawy w ilościach podanych na poszczególne sołectwa na terenie gminy wg załącznika do zawartej umowy sporządzonego przed jej podpisaniem. 3. Do wymienionych powyżej kruszyw stosuje się wymagania jakościowe zgodne z normą PN- EN 13043 - Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu 4. Zamawiający przewiduje dostawy w ilościach podanych na poszczególne sołectwa na terenie gminy wg załącznika do zawartej umowy sporządzonego przed jej podpisaniem. Łączna ilość kruszywa do kwoty 157923,60 złotych (netto). Zamawiający wybierze ofertę wykonawcy, który otrzyma największą liczbę punktów uwzględniając najkorzystniejszy bilans ceny jednostkowej brutto jednej tony kruszywa i termin dostawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 9.1 Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert , w wysokości 3000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych) 9.2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003 z dopiskiem: …Nazwa zamówienia publicznego/część nazwy… Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 9.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 9.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku budowlanego płukanego w zakresie 3 części.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa grysów
Dodano: 2023-03-28 - Dostawy kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2023-03-01 - Dostawa kruszywa kamiennego na drogi leśne Nadleśnictwa Zwierzyniec - II postępowanie
Dodano: 2022-12-15 - CZĘŚĆ 1 - Dostawa piasku do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz w Chełmie, CZĘŚĆ 2 - Dostawa kruszywa drogowego do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Dodano: 2022-08-08 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2021-04-07 - „Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach”
Dodano: 2021-03-08 - Dostawy (zakup, załadunek, transport, rozładunek) kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego (rozbiórkowego) we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Puławy w roku 2021, w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2021-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-02-03 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2020-12-31