GMINA PUŁAWY ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Dęblińska 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 887-41-21 , fax. 81 887-41-22
- Data zamieszczenia: 2023-03-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA PUŁAWY
ul. Dęblińska 4
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 887-41-21, fax. 81 887-41-22
REGON: 431019922 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa drogowego naturalnego łamanego, o średnicy 4 - 31,5 mm, uzyskanego w wyniku pokruszenia surowca skalnego. Kruszywo winno być jednorodne, bez zanieczyszczeń obcych, bez domieszki gliny. Zamawiający wymaga dostaw kruszywa z dolomitu, odpowiadającego normom wymaganym w budownictwie drogowym, w szczególności PN-EN 13043:2004/Ap1:2010MAKSYMALNA ILOŚĆ: Kruszywo łamane:frakcja 4 – 31,5 mm: 4 000 tonPodana ilość kruszywa łamanego może ulec zmianie. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości materiałów oraz koszty wskaźnikowe za jedną tonę podane w ofercie wybranego w niniejszym postępowaniu Wykonawcy. Zamówienie będzie udzielone w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych, tzn. jednorazowo dostarczana ilość materiałów będzie różna, uzależniona od konkretnych potrzeb Zamawiającego w danym okresie, nie mniejsza niż 10 ton, a nie większa niż 20 ton.Przedmiotem dostawy jest gruz betonowy rozkruszony (rozbiórkowy), wolny od zanieczyszczeń typu druty, gwoździe, elementy konstrukcyjne itp., przeznaczony do bieżącego uzupełnienia ubytków nawierzchni dróg gminnych.MAKSYMALNA ILOŚĆ: 2 000 tonPodana ilość gruzu betonowego rozkruszonego (rozbiórkowego) może ulec zmianie. Rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie dostarczone ilości materiałów oraz koszty wskaźnikowe za jedną tonę podane w ofercie wybranego w niniejszym postępowaniu Wykonawcy. Zamówienie będzie udzielone w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych, tzn. jednorazowo dostarczana ilość materiałów będzie różna, uzależniona od konkretnych potrzeb Zamawiającego w danym okresie, nie mniejsza niż 10 ton, a nie większa niż 20 ton. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówWarunek ten będzie spełniony poprzez posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy – zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2201).W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunek jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten będzie spełniony poprzez dysponowanie niezbędnymi środkami transportu drogowego do wykonania zamówienia, tj.:- co najmniej 1 środek transportu drogowego czteroosiowego o ładowności do 20 ton,- co najmniej 1 środek transportu drogowego trójosiowego z trójstronnym wysypem o ładowności do 10 ton.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ww. warunek mogą oni spełnić łącznie.Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kruszywa drogowego oraz piasku budowlanego płukanego w zakresie 3 części.
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa grysów
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa kruszywa kamiennego na drogi leśne Nadleśnictwa Zwierzyniec - II postępowanie
Dodano: 2022-12-15 - CZĘŚĆ 1 - Dostawa piasku do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu oraz w Chełmie, CZĘŚĆ 2 - Dostawa kruszywa drogowego do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
Dodano: 2022-08-08 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2021-04-07 - „Sukcesywne dostawy kruszywa łamanego do remontów dróg gruntowych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach”
Dodano: 2021-03-08 - Dostawy (zakup, załadunek, transport, rozładunek) kruszywa łamanego oraz gruzu betonowego rozkruszonego (rozbiórkowego) we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie Gminy Puławy w roku 2021, w celu bieżącego uzupełniania ubytków nawierzchni dróg gminnych
Dodano: 2021-02-11 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2021 ROKU”
Dodano: 2021-02-03 - „Zakup materiałów budowlanych na budowę chodników przy ul. Wyszyńskiego, Błotków, Ogrodowej, Orzeszkowej, Piłsudskiego, Kościuszki, Sienkiewicza w mieście Terespol wraz z wynajmem sprzętu i jego obsługą” z podziałem na części: 1. Zakup i dostawa kostki brukowej, obrzeży, krawężników i cementu do budowy chodników. 2. Zakup i dostawa piachu do budowy chodników. 3. Wynajem koparko -ładowarki z obsługą
Dodano: 2020-12-31 - DOSTAWA MATERIAŁÓW I USŁUG DLA POTRZEB BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA PRZEJEZDNOŚCI DRÓG O NAWIERZCHNI NIEULEPSZONEJ W 2021 ROKU
Dodano: 2020-12-29