Przetargi.pl
Dostawa jałowych akcesoriów urologicznych, endoskopowych i dializacyjnych oraz staplerów i elektrod Bis-Sensor do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 555 11 54 , fax. 22 619 69 43
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Solidarności 67 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 555 11 54, fax. 22 619 69 43
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa jałowych akcesoriów urologicznych, endoskopowych i dializacyjnych oraz staplerów i elektrod Bis-Sensor do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa jałowych akcesoriów urologicznych, endoskopowych i dializacyjnych oraz staplerów i elektrod Bis-Sensor dla Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie. Zamówienie obejmuje 8 Części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części lub na całość zamówienia): Nr części Nazwa części 1 Zastawka transportowa do drenażu opłucnej 2 Mankiety do pomiaru ciśnienia i elektrody do EKG 3 Drenaż opłucnej 4 Sprzęt endoskopowy jednorazowego użytku 5 Akcesoria do endoskopii - szczypce 6 Akcesoria do zabiegów endourologii 7 Staplery jelitowe do niskich resekcji 8 Elektrody BIS-SENSOR Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja rodzajowo-ilościowa stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ (w zależności od części będą to Załączniki 2.1 - 2.8). Zakres ilościowy i asortyment będzie uzależniony od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości w formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie (zwiększyć się lub zmniejszyć w ramach poszczególnych pozycji). Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych co do wartości części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: Nr części Nazwa części Wartość wadium w zł 1 Zastawka transportowa do drenażu opłucnej 100,00 2 Mankiety do pomiaru ciśnienia i elektrody do EKG 50,00 3 Drenaż opłucnej 50,00 4 Sprzęt endoskopowy jednorazowego użytku 3 000,00 5 Akcesoria do endoskopii -szczypce 500,00 6 Akcesoria do zabiegów endourologii 1 000,00 7 Staplery jelitowe do niskich resekcji 1 500,00 8 Elektrody BIS-SENSOR 500,00 W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla części, na które składana jest oferta. 1. Wadium może być wniesione : a) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie. Kopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b - e jw., dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza Zamawiający zatrzymuje wadium (w przypadkach określonych wyżej) wraz z należnymi odsetkami. 4. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpraski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach