Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych obejmujących prace remontowe i inwestycyjne, polegające na przebudowie i nadbudowie budynku Okręgowego Urzędu Miar położonego w Broniszach przy ul. Kwiatowej 11

Okręgowy Urząd Miar w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 4/6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6201187, 5819408 , fax. 22 5819015
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
    ul. Elektoralna 4/6 4/6
    00-139 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6201187, 5819408, fax. 22 5819015
    REGON: 01079328600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.oum.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych obejmujących prace remontowe i inwestycyjne, polegające na przebudowie i nadbudowie budynku Okręgowego Urzędu Miar położonego w Broniszach przy ul. Kwiatowej 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych obejmujących prace remontowe i inwestycyjne, polegające na przebudowie i nadbudowie budynku Okręgowego Urzędu Miar położonego w Broniszach przy ul. Kwiatowej 11. 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) wszystkie uzgodnienia mające wpływ na rozwiązania funkcjonalne, jakościowe, estetyczne, kolorystyka wymagają pisemnego uzgodnienia w formie notatki z Zamawiającym, przed przystąpieniem do ich wykonania, 2) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz wykonać prace towarzyszące - montażowe, remontowe i budowlane, niezbędne do kompletnej realizacji zadania, 3) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47 poz. 401) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. tj. z 2003 r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), 4) wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać niezbędne atesty i aprobaty. Po zakończeniu prac budowlanych teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. tj. z 2014 r. poz. 883), w szczególności posiadać certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną i/lub deklaracje zgodności producenta z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną wydaną przez np. ITB lub inną jednostkę posiadającą akredytację Państwowego Centrum Badań i Certyfikacji uprawniającą do badań wyrobów używanych w budownictwie, 5) wszystkie materiały zastosowane do remontu będą fabrycznie nowe, 6) podczas realizacji robót wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej, 7) wykonawca zobowiązuje się do stosowania niezbędnych środków BHP (w szczególności środków ochrony osobistej podczas pracy na wysokości: butów ochronnych, odzieży roboczej, kamizelek, kasków, uprzęży do prac na wysokości, atestowanych rusztowań i drabin). Wykonawca będzie używał wyłącznie sprawnych narzędzi. Niesprawne narzędzia będą niezwłocznie usuwane z placu budowy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w trakcie wykonywania robót bezpieczeństwa osób postronnych. Koszt zabezpieczenia robót nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w cenę oferty. 9) Wykonawca wykona wszystkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 10) Wszystkie prace związane z przedmiotem umowy będą wykonywane w czynnym obiekcie. 11) Harmonogram realizacji całości prac związanych z wykonaniem zadania musi być sporządzony w porozumieniu z Zamawiającym w taki sposób, aby nie utrudniać normalnej działalności Urzędu, w celu osiągnięcia gwarancji bezpieczeństwa osób przebywających w Urzędzie, zarówno pracowników jak i klientów Urzędu oraz mienia należącego do Urzędu i jego klientów. 12) Roboty mogą być prowadzone całą dobę, także w dni wolne od pracy. Roboty uciążliwe (powodujące duży hałas, zapylenie lub utrudnienia komunikacyjne) mogą być prowadzone wyłącznie po godzinach pracy Urzędu tj. po godz. 15.30 oraz w dni wolne od pracy, jednak nie później niż do godz. 22.00, po uprzednim uzgodnieniu tego faktu z Zamawiającym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ Zamawiający wskazał znaki towarowe lub określił ich pochodzenie, Wykonawca zobowiązany jest do oferowania materiałów określonych w dokumentacji lub materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od wskazanych. Materiały równoważne muszą spełniać minimalne wymagania, które zostały wskazane dla poszczególnych materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 20.000 000 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.07.2016 r. do godz. 9.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w NBP O/Okr. w Warszawie, nr konta: 58101010100026711391200000; tytuł przelewu: Wykonanie prac budowlanych obejmujących prace remontowe i inwestycyjne, polegające na przebudowie i nadbudowie budynku Okręgowego Urzędu Miar położonego w Broniszach przy ul. Kwiatowej 11. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w kasie Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie, ul. Elektoralna 4/6, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. Przedmiotowy dokument powinien być złożony w języku polskim. 6. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia pierwszego żądania Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca jest zobowiązany, na wezwanie zamawiającego, do złożenia wyjaśnień w przedmiocie przyczyny niezłożenia ww dokumentów lub oświadczeń. Brak złożenia konkretnych wyjaśnień w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oznacza, iż niezłożenie ww dokumentów lub oświadczeń wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonaną robotę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/warszawa/pp/wszczecie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach