Przetargi.pl
Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nie medycznego nowego laboratorium Szpitala - budynek B.

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż pierwszego wyposażenia nie medycznego nowego laboratorium Szpitala - budynek B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa i montaż mebli pierwszego wyposażenia laboratorium Szpitala budynek B. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją meble i dokona ich zainstalowania, i włączenia do eksploatacji, a jeśli specyfika tego wymaga także szkolenia personelu Zamawiającego. 2. Wykonawca na dostarczone wyposażenie udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji liczonej od chwili zakończenia wykonania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Gwarancja winna objąć wszystkie elementy wyposażenia i montażu, w tym także podlegające zużyciu lub wymianie na skutek eksploatacji. 3. Zamawiający uprzedza, iż dostawa, montaż i sprawdzenie objętych niniejszym postępowaniem elementów wyposażenia odbywać się będzie w trakcie czynnej budowy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia osób i mienia (w zakresie objętym umową) w trakcie montażu oraz do chwili odbioru, a także ścisła współpraca z Generalnym Wykonawcą inwestycji. 4. Opis w załączniku Nr 2 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli spełnią następujące warunki : 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj. zrealizowali min. 2 dostawę w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim zakresem rzeczowym (meble stanowiące wyposażenie laboratorium szpitala i-lub przychodni) i wartościowym (o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto każda dostawa). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 4 do SIWZ. d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złozenia: a) Wykaz minimum 2 dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim zakresem rzeczowym przedmiotowi zamówienia ( meble stanowiące wyposażenie laboratorium szpitala i-lub przychodni) i wartościowym na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 zł., z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumenty (np. referencje lub protokoły) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 i 3 SIWZ podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania, 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, spowoduje wykluczenie go z postępowania. 6. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Oświadczenia lub dokumenty muszą potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia: a) Wypełnionego i podpisanego formularza cenowego -załącznik nr 2 do SIWZ b) Dokumentów dopuszczających do obrotu ( wpis do rejestru, świadectwo dopuszczenia, pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, CE ) na wyposażenie o ile w przypadku danego elementu oferty są wymagane przepisami prawa w tym zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: - Atest higieniczny lub dokument równoważny na piankę poliuretanową dopuszczający ją do wykorzystania w produkcji mebli, dla oferowanych mebli; - Atest higieniczny lub dokument równoważny dla oferowanych mebli laboratoryjnych; - Atest higieniczny dla wszystkich rodzajów tworzyw sztucznych użytych do produkcji mebli (lakiery, kleje itp.) - Atest niepalności dla zastosowanych materiałów obiciowych oraz pianki tapicerskiej. c) Oryginalne katalogi producenta ze zdjęciami oferowanych mebli lub jeśli katalog nie zawiera elementów oferowanych, Wykonawca może uzupełnić katalog dokładnymi zdjęciami. Nie dopuszcza się dołączenia rysunków technicznych zamiast katalogów lub zdjęć oraz próbniki kolorów blatów i frontów (co najmniej 7 kolorów blatów i frontów wykorzystanych do produkcji mebli) oraz próbki materiałów obiciowych wersalki, foteli i stołków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach