Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, Al. Jana Pawła II 120A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 7652122 , fax. 29 7604569
- Data zamieszczenia: 2016-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
Al. Jana Pawła II 120A 120A
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 29 7652122, fax. 29 7604569
REGON: 00030461600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia tj. zakup wyposażenia meblowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia wraz z aranżacją dla przebudowy, modernizacji pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji. Inne uwarunkowania: 1. Podane w opisie wymiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 2. Podane w dokumentacji przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 3. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 4. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed wyceną. 5. Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej pomieszczeń. Termin dokonania wizji należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami. 6. Wykończenie krawędzi, blatów i frontów Laser Line PCV, grubość blatów 26 mm, na blatach biurek laminat HPL o grubości min. 0,8 mmm, w pomieszczeniach dyrekcyjnych wykończenie Fornir. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ i umowy - Ogólne wymagania i opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca sam zaprojektuje / wykona aranżację kluczowych pomieszczeń/ wyposażenie i przedstawi do oceny Zamawiającego wraz z ofertą w dowolnej formie / opis, płyta CD, inny nośnik/. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji opisowej zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ i umowy, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 Pzp. rzetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 18.07.2016 r. do godz.10:45. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Powszechna Kasa Oszczędności - Bank Polski SA Oddział w Ostrołęce nr rachunku : 97 1020 3802 0000 1002 0010 8761. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Zamawiającego, natomiast do oferty zaleca się załączyć ich kserokopię. W przypadku przesyłania wadium (w formie innej niż w pieniądzu) drogą pocztową lub kurierem - Wykonawca odpowiada za właściwy opis koperty zapewniający jej skierowanie do siedziby Zamawiającego oraz zachowanie terminu na wniesienie wadium. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ostroleka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE USŁUGI ZAPROJEKTOWANIA, WYKONANIA, DOSTAWY I MONTAŻU ZABUDOWY MEBLOWEJ NA WYMIAR W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH W BUDYNKU MAZOWIECKIEGO BIURA PLANOWANIA REGIONALNEGO W WARSZAWIE
Dodano: 2016-07-27 - Zakup wyposażenia meblowego na zad. 42 350 Kraków - Pychowice
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa, montaż i podłączenie do instalacji dygestoriów oraz uzupełnienie wyposażenia Pracowni biofizyki, chemii i biologii molekularnej w meble biurowe i siedziska rekreacyjne
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz w ramach zadania Adaptacja budynku przy ul. Otolińskiej 6 na potrzeby Centrum Aktywności Seniora.
Dodano: 2016-07-19 - Aranżacja sali na potrzeby wielofunkcyjnej galerii sztuki w budynku Dworca Kolejowego w Grodzisku Mazowieckim
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa mebli do Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AL-11/16
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Duchnicach, gm. Ożarów Mazowiecki
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa + montaż mebli hotelowych do obiektów Centrum Usług Logistycznych Nr postępowania: 29/WA/PN/2016
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa + montaż mebli hotelowych oraz łóżek hotelowych wraz z akcesoriami do obiektów Centrum Usług Logistycznych, Nr postępowania: 21/WA/PN/2016
Dodano: 2016-03-17 - Modernizacja Przedszkola nr 39 przy ul.Doryckiej 1
Dodano: 2015-12-03