Przetargi.pl
Dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego wraz z demontażem aktualnie użytkowanego dźwigu w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białe

Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40 , fax. 338 151 630
  • Data zamieszczenia: 2017-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sobieskiego 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, fax. 338 151 630
    REGON: 7214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl/zamowienia/news.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego wraz z demontażem aktualnie użytkowanego dźwigu w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białe
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego dźwigu szpitalnego w budynku Pawilonu nr II Szpitala Pediatrycznego w Bielsku - Białej, w miejsce obecnie czynnego i użytkowanego dźwigu typu dźwig osobowy (szpitalny) - prod. ZUD Warszawa 1964r. Zakres zamówienia obejmuje: 1) demontaż użytkowanego obecnie dźwigu szpitalnego wraz z jego utylizacją, 2) wykonanie niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych w istniejącym szybie i maszynowni mających na celu ich dostosowanie do montażu nowego dźwigu, 3) dostarczenie fabrycznie nowego dźwigu, jego rozładunek i przemieszczenie do miejsca jego montażu, 4) wykonanie dokumentacji w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokonanie uzgodnień i czynności odbioru technicznego, 5) montaż dostarczonego dźwigu, 6) wykonanie prób technicznych i uruchomienie dźwigu, 7) rejestrację dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego (na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego – koszty rejestracji ponosi Zamawiający), 8) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji dźwigu(w szczególności dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji eksploatacji), 9) przeszkolenie wyznaczonego personelu Zamawiającego w zakresie funkcjonowania komunikacji awaryjnej i postępowania w zakresie uwalniania osób uwięzionych w kabinie, 10) dostawę i montaż kompletnego systemu monitorująco-rejestracyjnego (w tym co najmniej: kamera, rejestrator ,monitor), umożliwiającego: a) stały-ciągły monitoring kabiny dźwigu, b) minimum 30 dniowy zapis obrazu z prowadzonego monitoringu, - przy czym monitor oraz rejestrator obrazu winien być posadowiony i zainstalowany w pomieszczeniu dyżurki pielęgniarskiej na poziomie I – szego pietra Pawilonu nr II /Oddział Pediatryczny/, 11) skredytowanie zadania do dnia 31.03.2018r. na kwotę mniejszą o 44 184,00 zł brutto, w stosunku do złożonej oferty, zapłata kwoty 44 184,00 zł dokonana zostanie w terminie do 60 dni po odbiorze końcowym robót. Szczegółowy opis zamawianego dźwigu szpitalnego określa załącznik nr 1 do zał. nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli rękojmi na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata. Przedłużenie terminu rękojmi podlega punktacji zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego w rozdziale XIII SIWZ - OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W celu umówienia terminu do dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się telefonicznie z mgr Czesławem Kapałą Z-cą Dyrektora ds. Administracyjno – Technicznych pod nr tel. 33 828 40 41 lub z Ireną Farugą – Kierownikiem Działu Administracyjno – Eksploatacyjnego pod nr 33 828 40 00 albo 33 828 40 19. Ustalanie terminu winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji najpóźniej do dnia 28.06.2017 r. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania wszelkich okresowych czynności serwisowych i napraw - włącznie z wymianą części zamiennych i dojazdem (których koszt należy wliczyć w zaoferowaną cenę). W okresie trwania gwarancji Wykonawca na swój koszt zobowiązuje się do usuwania wszystkich awarii związanych z funkcjonowaniem urządzenia, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 1 godzina od momentu zgłoszenia, niezależnie od pory dnia i we wszystkie dni tygodnia. Warunki dotyczące zamówienia, w tym również jego wykonania, określone zostały także w projekcie umowy w Załączniku nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach