Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu

Szpital Specjalistyczny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Żeromskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3963266, 3863332 , fax. 322 816 765
  • Data zamieszczenia: 2020-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 1
    ul. Żeromskiego 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3963266, 3863332, fax. 322 816 765
    REGON: 27023584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital1.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu. Zakres prac powinien obejmować: -demontaż istniejącego dźwigu szpitalnego -dostawę i montaż w pełni zautomatyzowanego i bezobsługowego nowego dźwigu osobowego w istniejącym szybie oraz jego uruchomienie (zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prawa), w załączniku nr 1 określono zestawienie parametrów technicznych dźwigu -opracowanie koniecznych projektów i dokumentów spełniających wymagania Urzędu Dozoru Technicznego -wykonanie wymaganych przez Dozór Techniczny prób, pomiarów, uzgodnień i odbiorów i uzyskanie dopuszczenia dźwigu do eksploatacji przez UDT -uzyskanie książki rewizji nowego dźwigu zatwierdzonej przez UDT -usunięcie z terenu szpitala i dokonanie utylizacji we własnym zakresie zdemontowanego dźwigu, starego okablowania elektrycznego i wszelkich innych odpadów powstałych w wyniku wykonania ww. czynności -szkolenie personelu Zamawiającego z zakresu bieżącej obsługi nowego dźwigu -dostarczenie dokumentacji powykonawczej w tym instrukcji użytkowania w min. 2 egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej -konserwacje i przeglądy w okresie gwarancji oraz bezpłatny udział w badaniu rocznym dźwigu -podjęcie czynności naprawczych oraz uwolnienia ludzi z zablokowanego dźwigu w okresie trwania gwarancji - max czas reakcji na zgłoszenie „ludzie w windzie” i dojazd pracownika – 30 min, pozostałe awarie i usterki do 120 minut -wykonanie odkuć starego tynku w podszybiu -malowanie całego szybu wraz z uzupełnieniem tynków -malowanie konstrukcji w szybie -obróbka drzwi szybowych po wymianie –6 sztuk. Wykonanie nowej posadzki z wykładziny PCV oraz malowanie ścian wokół drzwi szybowych z zachowaniem obecnej kolorystyki i materiałów -wykonanie oświetlenia szybu zgodnie z obowiązującymi przepisami -wykonanie oświetlenia LED z czujnikiem ruchu na dojściach do dźwigu -remont maszynowni: malowanie ścian, naprawa posadzi wraz z malowaniem farbą odporną na olej i antypoślizgową -wykonanie oświetlenia maszynowni zgodnie z obowiązującymi przepisami (LED)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości: Pakiet 1; Kwota wadium 8 500,00; Słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, a) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji d) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy” Postanowienia powyższe mają zastosowanie również do poręczeń. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 80 1050 1230 1000 0023 5039 0999 ING Bank Śląski Oddział w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła: „Wadium – winda ZP/PN/19/2020” UWAGA : W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na w/w rachunek bankowy Organizatora postępowania. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć (oryginał) Zamawiającemu - Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, Sekretariat (blok III, piętro I). Wadium winno być wniesione przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. UWAGA : Wadium winno zabezpieczać cały 30 -dniowy okres związania ofertą, za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach