Przetargi.pl
Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych siedziby RWM-1 przy ul. Toruńskiej 36 w Bydgoszczy.

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 481 600 , fax. 523 481 607
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1
    85011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 481 600, fax. 523 481 607
    REGON: 9045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych siedziby RWM-1 przy ul. Toruńskiej 36 w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzacji w 24 pomieszczeniach biurowych siedziby Rejonu Wspólnot Mieszkaniowych Nr 1 na terenie działki nr ew. 35/2, obręb 145 przy ul. Toruńskiej 36 w Bydgoszczy oraz świadczenie obsługi serwisowej, w tym przeglądy okresowe) w całym okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) montaż jednostek wewnętrznych (24 sztuk) klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych 2) montaż klimatyzatorów zewnętrznych (6 sztuk) wraz z konstrukcją wsporczą w miejscach uzgodnionych ze służbami technicznymi zamawiającego (do każdej jednostki zewnętrznej podłączenie 4 klimatyzatorów w układzie multi-split) UWAGA: * Zamawiający wymaga montażu 6 jednostek zewnętrznych w układzie multi-split, z zachowaniem wymaganego podziału na strefy, zgodnie z powyższą tabelą i załączoną dokumentacją graficzną. Każdą z sześciu stref ma zasilać jedna jednostka zewnętrzna. * Zamawiający dopuszcza montaż jednostek zewnętrznych wyłącznie na dachu budynku, w miejscach uprzednio uzgodnionych z Zamawiającym, jeszcze przed przystąpieniem do realizacji prac montażowych. Zamawiający sugeruje Wykonawcy aby jednostki były montowane w sposób wynikający z rozmieszczenia pomieszczeń, które będą obsługiwane w ramach danej strefy np. wzdłuż okapu dachu, a nie rozrzucone po całej powierzchni dachu, która mogłaby by wykorzystana przez Zamawiającego w przyszłości na inne cele np. pod fotowoltaikę. 3) wykonanie instalacji i podłączeń, w tym zasilania elektrycznego, mediów chłodzących i skroplin (urządzenia zasilane z istniejącej rozdzielni elektrycznej, a instalacja poprowadzona w listwach montażowych) 4) wykonanie zabudowy instalacji 5) wykonanie robót towarzyszących branży budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia 6) świadczenie obsługi serwisowej w okresie udzielonej rękojmi/gwarancji tj. w okresie minimum 3 lat od daty odbioru instalacji przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi producenta urządzeń. 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej klimatyzacji i zasilania elektrycznego obejmującej m. in.: * rzuty z zaznaczeniem lokalizacji jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z zaznaczeniem trasy instalacji chłodniczej, elektrycznej i skroplin * schemat podrozdzielni elektrycznej * wymagane pomiary instalacji chłodniczej i elektrycznej * wymagane dokumenty odbiorowe zgodnie z wytycznymi inspektorów nadzoru zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.29 ustawy z dnia 15 maja 2015r. O substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, Przedsiębiorca (wykonawca) prowadzący działalność i wykonujący czynności dla osób trzecich, polegające na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, jak również urządzeń będących stacjonarnymi systemami ochrony przeciwpożarowej zawierającymi fluorowane gazy cieplarniane, jest obowiązany posiadać: CERTYFIKAT dla przedsiębiorców, o którym mowa odpowiednio w rozporządzeniu (UE) 2015/2067 albo w rozporządzeniu (WE) nr 304/2008.”
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23) ustawy : 1) wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.3 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru Zamawiającego (podstawa prawna: art. 24 ust.11 uPzp). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.7.3.2) niniejszej SIWZ składa : 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsc zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokumenty te powinny być wystawione odpowiednio do zakresu, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Pozostałe dokumenty składane przez wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz cenowy , zgodny ze wzorem Zamawiającego, składany obligatoryjnie wraz z ofertą. Brak w ofercie formularza cenowego skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art.89 ust.2 i ust.6, gdyż nie jest to dokument, który podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę na wezwanie w trybie art.26 ust.3 ustawy Pzp. 2) w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów – wówczas składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w oryginale). 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.11.10. ust.1. SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii). Pełnomocnictwo złożone w oryginale powinno być podpisane w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację osoby składającej podpis. 5) w przypadku oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów o równoważnych parametrach technicznych należy dodatkowo złożyć wraz z ofertą : a) oświadczenie, że złożył ofertę równoważną oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ i dokumentacji technicznej. b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów równoważnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach