Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy

Powiat Brodnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, ul. Kamionka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 950 800 , fax. 564 950 801
  • Data zamieszczenia: 2019-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brodnicki
    ul. Kamionka 18
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 950 800, fax. 564 950 801
    REGON: 87111836500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://brodnica.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy na dz. nr 987/1, 987/2, 987/3, 987/7, 989/1 przy ul. Aleja Leśna 2 w Brodnicy oraz dz. nr 2282/2 przy ul. Karbowska 29 w Brodnicy. 2.Oferty częściowe: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych z następującym podziałem: 2.1. Branża budowlana i drogowa. Zakres robót budowlanych – ul. Aleja Leśna 2 Dane ogólne budynku: Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony. Projektowany obiekt przeznaczony jest do praktycznej nauki zawodu. Obiekt podzielony jest na trzy zasadnicze strefy: 1) Pracownie praktycznej nauki zawodu; 2) Dydaktyczną z częścią higieniczno-sanitarną; 3) Wiata.cz. 1) Utworzono 3 pracownie: mechaniki maszyn rolniczych, obróbki ręcznej – ślusarnia, budowlano-elektryczną. Wszystkie klasopracownie są ze sobą funkcjonalnie połączone, dostęp zapewniono poprzez wejście główne. Każda pracownia przystosowana jest dla 15 osób. cz. 2) Stanowi centralną część budynku w której zlokalizowano salę dydaktyczną dla 15 osób, szatnię, łazienki dla uczniów i nauczycieli (w tym dla osób niepełnosprawnych), pokój nauczycielski i hall. cz. 3) Przeznaczona jest do przechowywania maszyn i sprzętu przeznaczonego do nauki i obsługi CKZiU. Wykaz powierzchni, kubatura i dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy – 782,2 m2, Powierzchnia użytkowa – 741,8 m2, Kubatura – 3846,2 m3, Powierzchnia całkowita – 782,2 m2, Wysokość budynku – 5,87 m, Liczba kondygnacji - 1, Kąt dachu – 8%. Zestawienie powierzchni: 1. Pracownia mechaniki maszyn rolniczych - 143,4 m2, 2. Wiatrołap - 11,6 m2, 3. Hall- 28,2 m2, 4. Korytarz – 12,9 m2, 5. Szatnia męska (do 35 osób) – 22,8 m2, 6. Szatnia damska (do 10 osób) – 8,3 m2, 7. WC dla osób niepełnosprawnych – 5,2 m2, 8. Łazienka damska – 10,5 m2, 9. Łazienka męska- 16,2 m2, 10. WC dla nauczycieli – 2,8 m2, 11. Pokój nauczycielski – 16,3 m2, 12. Sala dydaktyczna (do 15 osób) – 35,8 m2, 13. Pracownia obróbki ręcznej – ślusarnia (do 15os.) – 136,4 m2, 14. Pomieszczenie porządkowe – 1,5 m2, 15. Pomieszczenie techniczne – 4,5 m2, 16. Pracownia budowlano – elektryczna (do 15os.) – 142,7 m2, 17. Wiata – 142,7 m2. Razem: 741,8 m2 Podstawowe rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne Fundamenty – ławy i stopy żelbetowe monolityczne, Ściany zewnętrzne – dwuwarstwowe, Ściany wewnętrzne – bloczki wapienno-piaskowe na zaprawie klejowej, Ścianki działowe – murowane, bloczki wapienno-piaskowe na zaprawie klejowej, Nadproża – żelbetowe monolityczne, Słupy – żelbetowe monolityczne, Rdzenie – żelbetowe monolityczne, Wieńce – żelbetowe monolityczne, Słupy – stalowe z profili gorącowalcowanych , Słupy – stalowe z profili gorącowalcowanych rur kwadratowych, Słupy drzwiowe – stalowe z profili zimnogiętych rur kwadratowych, Rygle główne– stalowe z profili gorącowalcowanych, Płatwie dachowe - stalowe z profili zimnogiętych rur prostokątnych, Tężnik połaciowy i ścienny - stalowe z profili zimnogiętych rur kwadratowych, Stężenia połaciowe– stalowe z prętów ø20, Stężenia ścienne – stalowe z prętów ø20, Pokrycie dachu – płyty warstwowe z rdzeniem poliuretanowym, Pokrycie dachu wiaty – płyty warstwowe z rdzeniem poliuretanowym, Pokrycie ścian – płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym , Pokrycie ścian wiaty – płyta warstwowa z rdzeniem poliuretanowym, Świetliki dachowe – systemowe, łukowe poliwęglanowe. Obiekt będzie wyposażony w instalacje elektryczne, teletechniczne oraz sanitarne. Roboty obejmują rozbiórkę istniejących budynków gospodarczych wskazanych w projekcie zagospodarowania terenu. Zakres robót drogowych: Projektowana powierzchnia zabudowy wynosi: Projektowana nawierzchnia z kostki betonowej: 1 239,7 m2, Zieleń: 210,0 m2, Zakres robót budowlanych – ul. Karbowska 29: Przedmiotem prac jest zmiana sposobu użytkowania prowadząca do utworzenia dwóch pracowni kształcenia zawodowego w poziomie parteru i piętra oraz utworzenie pomieszczenia gospodarczego w poziomie piwnicy. Zakres prac budowlanych – roboty wykończeniowe wewnętrzne. Ścianki działowe – lekkie przegrody o konstrukcji nośnej z kształtowników metalowych, do których wkrętami mocuje się płyty gipsowokartonowe, wypełnione wełną mineralną. Stolarka wewnętrzna drzwiowa (drzwi do klasy) – drzwi drewniane płycinowe Wykończenie ścian – gładź gipsowa, farba lateksowa lub akrylowa. Branża sanitarna. Zakres robót – ul. Aleja Leśna 2: Instalacje zewnętrzne: Przyłącze wodociągowe - Włączenie w istniejący wodociąg. Projektowany budynek jest w kolizji z istniejącym wodociągiem, należy przeprowadzić jego przebudowę. Przyłącze kanalizacji sanitarnej - Odprowadzenie ścieków nastąpi do istniejącej kanalizacji sanitarnej, znajdującej się na terenie inwestycji. Włączenie projektowanej kanalizacji sanitarnej należy wykonać poprzez istniejąca studnię rewizyjną. Przyłącze kanalizacji deszczowej - Do odprowadzania wód deszczowych z terenu objętego inwestycją nastąpi do istniejącej kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie inwestycji. Wody deszczowe zebrane na terenie należy zabrać systemem kolektorów i włączyć do istniejącej studni rewizyjnej kanalizacji deszczowej na terenie działki. Instalacje wewnętrzne: Instalacja wodno-kanalizacyjna: Zasilanie projektowanego budynku w wodę zimną nastąpi z projektowanego zasilania w wodę zimną (wg Projektu zewnętrznych instalacji wod-kan). Projektowane zasilanie należy wprowadzić do budynku i podłączyć pod projektowaną instalację wodociągową. Instalacja centralnego ogrzewania: Instalacja c.o. zasilana będzie z istniejącej kotłowni, przez przesył ciepła. Instalacja oparta będzie na grzejnikach ściennych i nagrzewnicach powietrza. Rozprowadzenie czynnika odbywać się będzie przez pompę obiegową w węźle ciepła na rozdzielacze w szafkach i następnie grzejniki. Instalacja pracować będzie na układzie zamkniętym w systemie rozdzielaczowym. Czynnikiem grzewczym w instalacji jest woda o parametrach 70/55 °C. Projektowana instalacja c.o. podzielona została na trzy obiegi grzewcze : obieg A – zasilanie instalacji c.o. (grzejniki), obieg B – zasilanie instalacji c.o. (nagrzewnice pow.), obieg C – zasilanie zasobnika c.w.u.. Źródłem ciepła dla budynku będzie projektowany węzeł ciepła. Instalacja wentylacji: Wentylacja oparta będzie na kanałowych wentylatorach wyciągowych / nawiewnych i wentylatorach dachowych wyciągowych. Zakres robót – ul. Karbowska 29: Projektowana wentylacja nawiewno-wywiewna – wg rzutów instalacji sanitarnych. 2.3. Branża elektryczna i teletechniczna – ul. Aleja Leśna 2. Zasilanie podstawowe, rozdział energii elektrycznej, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja gniazd wtykowych 230 V, instalacja gniazd wtykowych 400 V, instalacja odgromowa 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. (Uwaga! Przedmiar robót stanowi tylko podstawę informacyjna zgodnie z zapisami rozdziału XII opis sposobu obliczenia ceny). 4. Jako koordynatora prac budowlanych Zamawiający wyznacza Wykonawcę branży budowlanej, który przed podpisaniem umowy winien opracować szczegółowy harmonogram rzeczowo – terminowy dla całego zadania i uzgodnić go z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: -branża budowlana i drogowa -27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100), -branża sanitarna – 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100), -branża elektryczna – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach dopuszczonych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w zależności od wyboru Wykonawcy. Formy wniesienia wadium: w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w walucie PLN, z adnotacją Wadium dla zadania Budowa i wyposażenie nowych oraz rozbudowa i doposażenie istniejących pracowni kształcenia zawodowego w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Brodnicy. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; w gwarancjach bankowych; w gwarancjach ubezpieczeniowych; w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Powiat Brodnicki, ul. Kamionka 18, 87-300 Brodnica a kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji „ od dnia do dnia" d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach