Przetargi.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z przyczepą (rocznik 2017 lub 2018). Przedmiot zamówienia przeznaczony jest do obsługi oczyszczalni ścieków w miejscowości Szklary Górne, teren gminy Lubin. 1.1 Wymagania (parametry) techniczne ciągnika rolniczego: 1) Silnik - Wysokoprężny turbodoładowany o mocy od 70 do 80 KM - Liczba cylindrów 4 - Pojemność od 3300 do 3400 cm3 - Pojemność zbiornika paliwa minimum 120 litrów 2) Napęd - Napęd na 4 koła - Sprzęgło dwutarczowe suche z niezależnym sterowniem WOM - Skrzynia przekładniowa 12x12 z rewersem synchronizowanym - Prędkość maksymalna nie mniejsza niż 30 km/h 3) Układ hamulcowy - Hamulce robocze tarczowe chłodzone cieczą, sterowane hydraulicznie - Hamulec postojowy mechaniczny, sterowany ręcznie - Hamulec przyczepy pneumatyczny instalacja 1 i 2 przewodowa 4) Układ hydrauliczny - Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej minimum trzysekcyjny (minimum 6 szybkozłączy) - Wydajność pompy układu hydrauliki siłowej minimum 50 l/min - Udźwig podnośnika tylnego od 2600 do 3100 kg - Zewnętrzne sterowanie tylnym podnośnikiem - Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego 5) Wał odbioru mocy (WOM) - Niezależny z ręcznym sterowaniem sprzęgła - Prędkość obrotowa WOM 540/1000 obr/min 6) Kabina - Czterosłupkowa - Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie z pasem bezpieczeństwa - Uchylne okno dachowe - Uchylna szyba tylna i boczna, - Lusterka zewnętrzne prawo i lewostronne - Kabina wentylowana, ogrzewana, klimatyzowana - Reflektory robocze przednie i tylne - Wycieraczki przedniej i tylnej szyby, spryskiwacze - Sygnalizacja błyskowa na dachu kabiny typu belka 7) Wymiary - Prześwit minimalny 375 mm - Długość od 4200 do 4300 mm - Wysokość od 2500 do 2600 mm - Szerokość od 1700 do 2700 mm - Rozstaw osi od 2250 do 2300 mm 8) Pozostałe - Zaczep transportowy i rolniczy - Tylny TUZ z końcówkami hakowymi - Skrętne błotniki przednie - Ogumienie przód minimum 320/70R24 - Ogumienie tylne minimum 480/70R30 - Pojazd wyposażony w niezbędny zestaw kluczy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnicę, apteczkę pierwszej pomocy. - Książka serwisowa w języku polskim 1.2 Wymagania (parametry) techniczne przyczepy rolniczej Ładowność  6 do 7 t Masa, 2100 do 2200 kg Minimalna moc ciągnika, kW / KM 50 / 68 Powierzchnia ładowania,  od 7 do 8  m2 Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej: długość x szerokość x wysokość, mm w przedziale 3700 x 2100 x 500 +  nadstawki 500 mm Komplet nadstawek o wysokości h = 500 mm Układ hamulcowy pneumatyczny, dwuprzewodowy Wywrót trójstronny Prędkość jazdy, 40 km/h Zawieszenie resorowane 1.3 Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i przekazać Zamawiającemu na własny koszt i ryzyko w terminie do dnia 30.10.2018 r. Za skrócenie terminu realizacji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w SIWZ. 2) Oferowany przez Wykonawcę sprzęt powinien być nowy, w pełni sprawny, powinien odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia, zgodnie ze specyfikacją zamówienia oraz powinien być wolny od wad prawnych i fizycznych. 3) Stan formalno - prawny: - w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, - przygotowany do rejestracji w dniu przekazania, - przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie. 4) Sprzęt powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (umożliwiając rejestrację) oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim. 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt, bez limitu kilometrów, na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Okres gwarancji biegnie od dnia dostarczenia przedmiotu zamówienia Zamawiającemu i podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego „bez zastrzeżeń”. Za wydłużenie okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w SIWZ. 6) Wykonawca będzie wykonywał pełną, nieodpłatną obsługę serwisową w okresie trwania gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej. 7) W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca. 8) W przypadku serwisowania pojazdu w punkcie serwisowym Wykonawcy, ponosi on całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego i naprawy w trakcie trwania gwarancji. 9) Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny. Serwis musi znajdować na terenie Polski w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego - maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 24 godzin, - wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy, - Wykonawca dostarczy części zamienne w okresie gwarancji niezwłocznie, najpóźniej w czasie 72 godzin od daty zgłoszenia pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 14 dni. 10) Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. 11) Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulację po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 12) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt pod adres wskazany przez Zamawiającego na terenie Gminy Lubin. O ostatecznym miejscu dostawy przedmiotu zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu otrzymania od Wykonawcy pisemnego zgłoszenia o terminie dostarczenia przedmiotu zamówienia. 13) Szczegółowy termin dostawy przedmiotu zamówienia będzie uzgodniony między Stronami po pisemnym zgłoszeniu przez Wykonawcę terminu dostarczenia przedmiotu zamówienia, dokonanym z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. Za pisemne zgłoszenie uważa się również zgłoszenie przesłane faksem lub za pomocą poczty elektronicznej. 14) W dniu dostawy przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów sporządzonych w języku polskim: - instrukcji obsługi, - certyfikatu zgodności CE, innych wymaganych atestów i aprobat technicznych, - karty gwarancyjnej, - homologacji lub innych dokumentów wymaganych prawem do zarejestrowania pojazdu. Wszystkie dołączone dokumenty muszą być umieszczone w przezroczystych koszulkach foliowych w segregatorze formatu A4. Segregator musi być oznaczony numerem VIN dostarczanego pojazdu. 2. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały okreśłone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach